Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Forum Software Met Nieuws Output?

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een forum die standaard (of met een mod) forum posts op een externe webpagina kan outputten. Met het outputten van forum posts bedoel ik dat ik de post titel, gepost door, gepost op, de gehele inhoud enz. in aparte html tables kan zetten. Ik ben niet op zoek naar een portal waar dit al standaard in zit, ik wil graag mijn eigen website behouden. Wat ik wel al weet is dat er een script voor phpBB2.0 is die dit doet, maar deze versie is toekomstig gezien out of date. Kan iemand mij hierbij verder helpen?

~Math

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat jij zoekt is denk ik een systeem die XML kan outputten. Als voorbeeld: dit topic in XML. Dit kan je dan weer verwerken op een andere website / pagina.

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik gehele topics kan 'ontleden' en bepaalde onderdelen weer opnieuw kan verwerken in HTML tables denk ik dat ik inderdaad zoek wat jij bedoelt. Go on :).

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Als je zelf wat kan coden kan je natuurlijk gewoon de info uit de database halen. Dat is net zo makkelijk. Maar een automatisch systeem.... dan zou ik gewoon even kijken naar een willekeurig cms systeem ipv een forum systeem

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26

Dennahz

Life feels like hell should.

http://www.google.be/sear...HTML%22&btnG=Zoeken&meta=

Leesvoer. Zo kan je zien hoe je het moet verwerken . :)

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Hier stuiten we dus op het eerste probleem. Coden is mijn zwakste punt. Ik kan hier en daar een edit gooien in een script & een layout in elkaar zetten in html maar thats it. Is er misschien meer hulp beschikbaar?

p.s. ik zal de tutorial eens goed doorlezen. misschien kan jij, disjfa, een goed willekeurig en gratis cms systeem opnoemen voor mij?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 14:18 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Tja, scriptjes afhalen doen we niet aan. Dus je zal of zelf aan de slag moeten gaan met programmeren, of op het supportforum van phpBB (of welk stuk software je ook gebruikt) moeten vragen of er iemand is die dit heeft, en eventueel bereid is te sharen.

CMS? [google=content management system]

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 27-02-2008 14:36 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in WEB hebben we het over zélf maken (zie ook onze Quickstart) en dus inderdaad niet aan "Ik zoek...". Daar is Google voor uitgevonden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 27-02-2008 14:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.