Toon posts:

medion xl pentium 4 zwart scherm bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views

Verwijderd

Topicstarter
heb dit probleem al geruime tijd,en gezien ik geen pc genie ben weet ik geen oplossing hiervoor.Ze hebben me al tips gegeven van de pc af te sluiten en stekker uit te trekken.
Daarna startknop 5 sec in te drukken en dan stekker er terug in en op te starten.Wel dit lukte slechts eenmaal en daarna weer niets meer.
Iemand oplossing of tip? Tim

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:31

Turkish

zhé germans

Iceman80 welkom op GoT :)

Ik wil je eerst even wijzen dat we hier op GoT het één en ander verwachten van je als je een topic opent. Daar hebben we Het algemeen beleid voor. Verder geldt voor elk apart subforum ook een policy hier in PMG staat dat in PMG Beleid ;)

Jij hebt dit blijkbaar niet doorgelezen en zo snel mogelijk 2 topics aangemaakt om je probleem onder de aandacht te brengen. Zie je andere topic in CSL (waar ik toevallig ook mod ben) Zwart scherm bij opstarten.

In beide topics vertel je dat je een probleem hebt, maar laat je niet zien, wat volgens ons beleid wel moet, dat je ook je best hebt gedaan om zelf tot een oplossing te komen.

Aangezien je niet aan deze eerste voorwaarde hebt voldaan gaat je topic op slot. Ik wil je wel nog wijzen op de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die vol staat met tips en trucs om je probleem te verhelpen

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.