Toon posts:

Wish is de tel kwijt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
VOlgens mij is Wish een beetje erg de tel kwijt!
Zit nu al meer dan 2 uur online( 2uur en 45 minuten om precies te zijn en ben er nog niet afgekickd!:*

Verwijderd

moeten we dan maar van profiteren he :7

Maar goed dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, zal me niks verbazen als Wish de boel binnen enkele weken opdoekt..
want dit kan niet goed blijven gaan natuurlijk want het kost ze klauwen vol met geld...

En in duitsland is vandaag flatfee ook al onmogelijk geworden met het stopzetten van een dergelijke dienst die T-Online leverde.

Verwijderd

Nou, met dat vuile Wish (ISDN) heb ik steeds elke 5 minuten dat de verbinding een halve minuut stil komt te liggen. :(

Verwijderd

denk dat het aan je brakke modem ligt.. heb hie rverder nog nooit iemand over gehoord

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 19:17 schreef 007 het volgende:
Nou, met dat vuile Wish (ISDN) heb ik steeds elke 5 minuten dat de verbinding een halve minuut stil komt te liggen. :(
ik ook geen last van, ligt denk ik aan jouw

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 16 februari 2001 17:44 schreef tomgreen het volgende:
VOlgens mij is Wish een beetje erg de tel kwijt!
Zit nu al meer dan 2 uur online( 2uur en 45 minuten om precies te zijn en ben er nog niet afgekickd!:*
ik zit al 7 uur online

Verwijderd

beterz... ik ben nu ook al 2 uur en 40 minuten online... ga vannacht gewoon door :7

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
een vriend van me heeft dus ook wish maar geen gratis uren ofsow.
(ik heb er weinig verstand van met mn kabel:))
wish is sinds die actie enorm veel trager geworden :)

Verwijderd

He ik dacht ook al, zit vandaag al de hele dag steeds een half uur on-line.
Maar werd er maar niet afgekickt!
FF lekker profiteren >:)

Verwijderd

Hoe snel is wish over het algemeen met isdn??

Verwijderd

snel.. downloaden met 7kb/s+ is eerder regel dan uitzondering

Verwijderd

Ik vroeger wel veel klachten gehad, kon niet op Got :'( ed, en duurde lang voor ik online zat, da's nu opgelost:):):).

Verwijderd

Als ik download met Napster van bijv. een kabel of dsl of T1 connectie dan haal ik bijna altijd 7,51 kb/sec, meteen het max :)

Verwijderd

status Wish C&D 10:00 -> nog steeds storing.. alweer 2:22 online :7

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar gaan met die banaan! :7 :7 :7

Verwijderd

YEAH beter dat ze nog steeds storing hebben op het telsysteem :)
Lekker hele dag downloaden :P

Verwijderd

ik ben nu aardig wat uurtjes online :) ff goed gebruik van maken :)

Verwijderd

15.29: Nog steeds de tel kwijt :P
Wegens onderhoud aan onze servers is het op dit moment niet mogelijk om je online aan te melden!
Aldus de WISH site :)

• xxxMaverick
8 uur vandaag

Verwijderd

11 uur en 25 minuten :7

Verwijderd

Ik had net zoiets van: hmmz volgens mij zit ik al dik 4 uur te netten :)

vandaar, nou ik ga lekker genieten van de xtra uurtjes >:)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik werd er daarnet toch afgeknikkerd vreemd genoeg

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Ik zit nu 11 uur 14 minuten te internetten, daar zal nog wel 3 uurtjes bijkomen

Verwijderd

eindrapportage zatedag 17 februari

15 uur 5 minuten

hier komen nog 5 mins bij natuurlijk voor vandaag ;)

thx wish!

• xxxMaverick
nou eens ff kijken wat het vandaag word zit nu op 1.53 .......

Verwijderd

Wij wachten met spanning ;)

Verwijderd

Nu nog steeds :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ze hebben jullie zeker niet verteld dat je voor elk uur extra 5 piek betaald >:)

• Arthur
Ja hoor de fout zit er nog steeds... Ben al weer veel langer dan twee uur online vandaag.

WISH schrikt zich te pletter morgenochtend. Zou best eens kunnen dat dit ze fataal gaat worden als je het mij vraagt, zeker nu het met Newconomy ook niet al te best gaat. Zoveel geld kunnen ze niet achter de hand hebben en dit gaat ze echt tonnen kosten.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• xxxMaverick
Op zondag 18 februari 2001 15:08 schreef ArthurS het volgende:
Ja hoor de fout zit er nog steeds... Ben al weer veel langer dan twee uur online vandaag.

WISH schrikt zich te pletter morgenochtend. Zou best eens kunnen dat dit ze fataal gaat worden als je het mij vraagt, zeker nu het met Newconomy ook niet al te best gaat. Zoveel geld kunnen ze niet achter de hand hebben en dit gaat ze echt tonnen kosten.
lache toch?? ;)

Verwijderd

wish was een leuk opstapje naar WorldCom.. :)

• xxxMaverick
Op zondag 18 februari 2001 16:01 schreef the_undertaker het volgende:
wish was een leuk opstapje naar WorldCom.. :)
ik blijf erbij dat worldcom een stuk duurder word dan iedereen denkt

Verwijderd

OWEE als ze failliet gaan >:)

• Arthur
Ik zat eens te denken maar bij het oude Superweb werd je, als je over de limiet van 50u per maand ging, er ook niet afgegooid. In plaats daarvan ging je 5 ct per minuut betalen. WAT NU als Wish zoiets ook heeft ingevoerd, maar het alleen nog niet heeft doorgegeven? Dat zouden ze niet kunnen maken, wel? :?

Als het zo is, dan denk ik dat ik alvast faillisement aan kan vragen :)

Verwijderd

Nee hoor, ze gaan zoiets echt eerst wel doorgeven, zijn ook niet gek daar :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Kettrick

Rantmeister!

Op vrijdag 16 februari 2001 19:17 schreef 007 het volgende:
Windows ME Zeker >:)

• xxxMaverick
Op zondag 18 februari 2001 18:13 schreef ArthurS het volgende:
Ik zat eens te denken maar bij het oude Superweb werd je, als je over de limiet van 50u per maand ging, er ook niet afgegooid. In plaats daarvan ging je 5 ct per minuut betalen. WAT NU als Wish zoiets ook heeft ingevoerd, maar het alleen nog niet heeft doorgegeven? Dat zouden ze niet kunnen maken, wel? :?

nope, en anders zorg ik ervoor dat ze niks aan mij verdienen , laat ze het geld maar eens proberen te innen.....

Verwijderd

Hoe is de situatie nu?
Ik kan natuurlijk proberen om 2uur meteen op te maken en dan te kijken of het nog werkt, maarja ben ik m'n tijd voor vandaag al kwijt, maybe dat iemand al weet :)

Verwijderd

ben ook wel benieuwd... zit nu op werk dus kan niet proberen....

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 18:13 schreef ArthurS het volgende:

ik denk het niet hoor!
want normaal wordt ik er na 2 uur afgekickt en kan ik niet meer inloggen...krijg dan inlogschermpje alsof password fout is...
en dat is nu niet het geval, kan gewoon reconnecten >:)

• Arthur
Op maandag 19 februari 2001 17:11 schreef Lord_spawn het volgende:

[..]

ik denk het niet hoor!
want normaal wordt ik er na 2 uur afgekickt en kan ik niet meer inloggen...krijg dan inlogschermpje alsof password fout is...
en dat is nu niet het geval, kan gewoon reconnecten >:)
Ja precies dat kon ik ook en normaal werd ik er ook af gegooid. Nu dus niet, dus ik vroeg me af of ze misschien tegenwoordig gewoon kosten gingen rekenen voor alles wat je over die twee uur heen ging. MAar dat lijkt me sterk :)

Is er nu al iemand die weet of het vandaag nog werkt? Ben al een beetje gewend geraakt aan 5 uur internet per dag :)

• Arthur
Het is over en sluiten, ze hebben de tel hervonden en we kunnen allemaal maar weer twee uur per dag internetten :(

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 18:08 schreef ArthurS het volgende:
Het is over en sluiten, ze hebben de tel hervonden en we kunnen allemaal maar weer twee uur per dag internetten :(
:(

Verwijderd

nahja afgelopen weekend toch 30 uurkes voor nopes geinternet :7

/me vindt dat WorldCom nu toch echt moet beginnen want 2 uur per dag vanaf nu schiet niet echt op :(
Pagina: 1