Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Kom niet online

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 21:31
Heb sinds gisteravon problemen met MSN. Ik kom met geen mogelijkheid binnen. Met eBuddy wel.

Dit is de fout.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/feb/27/img/0ymlb8gglebw4a23owktksklp.jpg
Heb al wel met regsrv ofzoiets die dlletjes geregistreerd, maar het verandert niets, nog steeds dezelfde fout.

• BlackWhizz
Ik heb die DLLetjes al geregistreerd, maar kom er nog steeds niet in.

Verwijderd

Ik weet dat msn soms om de raarste redenen niet eens wilt aanmelden. Staat je datum & tijd ook correct? Heb je al een reboot gedaan na je dll-registratie? Want zoiets heeft geen zin als je MSN zelf niet eens afsluit nog.

• BlackWhizz
Ebuddy deed het 5 minuten, nu doet niets het meer.

Nieuwsartiekel had ik niet gelezen. Dus gewoon fout aan M$ kant. Dat word wachten dus.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Jaha, werd gisteren 2 keer gebeld door mensen die ook niet op MSN kwamen. Ik heb er geen last van... ik gebruik het niet :N

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem.....echter bij mij is er ook nog iets anders geks aan de hand.

Sinds dit probleem werkt mij Symantec Client Firewall totaal niet meer. Hij wordt niet automatisch opgestart en als ik het programma open zijn alle opties 'grijs' m.a.w. ik kan niks bekijken en totaal niks wijzigen. Daarom dacht ik de firewall maar te deinstalleren. Echter krijg ik de melding via configuratiescherm - software dat ik niet de privileges heb om de deinstallatie te voltooien.

Ik vind het erg toevallig dat dit precies gebeurd met de storing van Hotmail, zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Misschien een of ander virus ofzo?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

BlackWhizz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:55:
Nieuwsartiekel had ik niet gelezen. Dus gewoon fout aan M$ kant. Dat word wachten dus.
Als je M$ roept maar wel hun gratis software wil gebruiken ben je raar bezig 8)7

Maar goed, nieuws: Windows Live geteisterd door inlogproblemen dus. Gewoon wachten, geen lokaal probleem. Een topic lijkt me dus niet nodig.

Edit: het is al op slot maar ik zie nu 6600GTnoob pas. Dat lijkt me een eigen topic waard (een recente Windows update?), open er ajb even een als je wilt dat we meedenken :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 27-02-2008 11:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.