Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Na de installatie van de meest recente versie van de AC'97 Realtek-drivers voor Vista kreeg ik na een aantal keer op "Ja, installeer het toch ook al vindt je het niet lief" te hebben moeten klikken de vraag of de installatie goed was gegaan, of dat ik opnieuw wilde installeren met recommended settings. Dat leek mij op zich een goed idee, dus ik heb ja geklikt. Nu klaagt het setup programma dat hij alleen in Vista werkt, en wil niet installeren. Ik wil dus graag opnieuw beginnen, maar dat wil niet. Hij blijft vinden dat het geen Vista is. Blijkbaar heeft Vista ergens een lijst met programma's die in een compatibility modus moeten draaien. Ik heb de bestanden al weggegooid en opnieuw uitgepakt, dus dit doet hij niet (alleen) op bestandsniveau. Wie weet waar ik mijn keuze ongedaan kan maken?

Wat heb ik al geprobeerd?
Zoeken in google op "reinstall with recommended settings", compatibility list, compatiblility install vista en nog wat varianten. Ook heb ik de FAQ hier doorgescanned.

[ Voor 11% gewijzigd door Milmoor op 27-02-2008 09:42 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Het rare ding heeft inmiddels de drivers zelf ergens van mijn computer weten te plukken, dus ik heb weer geluid. Maar ik ben nog steeds nieuwsgierig wat de echte oplossing is.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.