Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[norton antivirus]CD kwijt, kan dus niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 07:43
Hallo,
Ik had wat problemen met mijn norton antivirus 2006. (ccapp.exe error maar dan niet de normale)
Ik dacht dus: ik reinstall eventjes, maar toen ik het er al af had gegooid merkte dat ik mijn CD kwijt was. Norton zegt hierop: ga naar de winkel waar je het hebt gekocht. Ik zou echt geen idee meer hebben waar ik het heb gekocht en een bonnetje heb ik zeker niet meer.

Is er nou nog een manier om norton opnieuw te installen zonder het opnieuw te kopen?
Ik heb de "Productsleutel"(serial) wel nog, en op mijn abbonement resteert nog 100 dagen ofzo

Ik heb op google gezocht en daar kwam ik maar 1 site tegen die norton antivirus 2006 als download gaf, maar ja die site zn naam had ik echt nog nooit van gehoord en dus vertrouwde ik het niet helemaal. (ja het internet he) en het via torrents downloaden lukt niet. haast geen uploaders.

[ Voor 20% gewijzigd door rubbieus op 27-02-2008 00:38 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Google geeft anders voldoende resultaten: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

In principe kun je gewoon de Free Trial downloaden en je serial daar op toepassen.

Mijn YouTube Channel