• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-02 10:18
Dag beste tweakers.

Heb alle topics gelezen over TV's maar keuze blijft toch lastig.

Ik wil mijn TV in de woonkamer zetten en kijkafstand is ongeveer 3 meter. Voornamelijk ga ik erop gamen en af en toe film kijken. Nu heb ik drie modellen uitgezocht van verschillende fabrikanten.

Sony KDL-40D3500
Philips 42pfl9732d
samsung le40f86

Ik heb veel goeie dingen gehoord over Sony Bravia.
Over philips pfl9632 modelen las ik dat die wat problemen geeft met PS3. Namelijk sync en ghosting
En over samsung ja prijs is goed, maar prestaties zijn middel.

Kan iemand mening geven welk van die drie het beste zou zijn. Of eventueel met andere model komen heb ongeveer 1700+ euro te besteden.

Alvast bedankt

V-Strom 650

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
ppffff.... er zijn teveel van dit soort topics! Koop de tv die zelf het mooiste vind, dat is eigenlijk het beste advies! misschien is de panasonic 42py70 wat voor je? als je een echte keus wilt hebben

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-02 10:18
Ja ik heb ook zoveel mogelijk informatie proberen te krijgen, maar toch niks heeft me zeg maar overgehaald. en ik zou willen weten of iemand probleem met Philips pfl9632d model problemen heeft want die heeft toch mijn voorkeur dan. :)

V-Strom 650

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Er is zowel een Bravia topic, als een Philips topic en een Samsung topic. Stel je vragen daar zou ik zeggen. Verder heb je alleen maar lcd's maar ik zou zeggen lees ook eens de draad Lcd vs Plasma door. Staan toch veel valide punten voor plasma. Aangezien je veel gamed en dus snelheid nodig hebt, plus het feit dat plasma een meer filmische ervaring geeft (en jij af en toe films kijkt) is een plasma zeker het overwegen waard. Panasonic 42pz70 of py70 zijn al rond de €1400 te krijgen en zou ik toch echt preferen boven de door jou genoemde lcd's.