Toon posts:

Intergraph - Cirrus Logic drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nevermind
Beste mede tweaker,

Ik ben in het bezit gekomen van wel hele exotische hardware en gaat bij de naam:

Intergraph (fabrikant/maker) Cirrus Logic (kaartnaam)

Het is een dual slot kaart van 45cm (jaja een 8800Ultra is geen trendsetter bigger is better, en is uitgerust met 2x SD-RAM slots volgens mij met 2x 32MB op het moment.

Nu zocht ik drivers, maar misschien dat een mede tweaker deze al een keer gevonden heeft of gewoon heeft?

Het komt overigens uit een Digital workstation met 64bit Alpha processor waar Tru64 Unix op stond/staat.

Bij voorbaat dank!

En ik zoek nog lekker verder op google ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 23:38 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Intergraph maakte (thans ik meen dat ze failliet zijn gegaan) grafische werkstations. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een Dual CPU 486DX-33. (Om maar een voorbeeldje te geven). Gezien het uit een *nix systeem kwam betwijfel ik eigenlijk ten zeerste dat er Windows-drivers voor bestaan. Dergelijke apparatuur wordt normaliter geleverd 'as is' maar dan met software en support.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Nevermind dit gaat denk idd niet werken zoals hier boven gezegd waarschijnlijk "as is" dan maar geen 5 beeldschermen aan deze PC :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Whoa, geef eens wat meer info hier, je hebt daar een erg leuke stuk hardware en er zijn hier mensen (ondertekende) die al te graag helpen ermee eindelijk weer eens iets anders dan de zoveelste 8800GT-doet-het-niet of HD3850-framerate-valt-tegen topic

Begin eens met exacte typenrs op te zoeken. "Cirrus Logic" is een chipbakker, geen kaartbakker. De CL chip op grotere professionele 3D kaarten uit medio jaren '90 is meestal een klein simpel chipje (GD5428 kwam je veel tegen) die enkel en alleen de VGA modus voor BIOS en DOS/*nix console levert. Dat werkt gewoon met default VESA VGA drivers, maar dan heb je max 800x600@16bit kleur variant moddertraag. Wat je nodig hebt is drivers voor de 3D controllers erachter. Wat dat exact is hangt er maar vanaf, Intergraph had in z'n roemrijke geschiedenis behoorlijk wat innovatieve zaken ontwikkeld en gebruikt.

Kom dus met typenrs van het bord, of als er echt niets te vinden is daarop, modelr van het hele systeem.

/offtopic:
Wat is er met dat systeem gebeurd? Als het maar niet weggegooid is...

* dion_b heeft maar een brakke oude 21066 Alpha op 133MHz en met 64b geheugenbus en zou dolgraag met een 'echte' met fatsoenlijke kloksnelheden en een 128b bus willen spelen :P

Oslik blyat! Oslik!