DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 98% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:24 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Welja, stel dat UPnP enkel werkt op de datalink-laag (laag 2) van het netwerk, zijnde ethernet. Als je dan met je wireless met een andere datalink-laag, geen ethernet maar wifi, je wil communiceren met een ethernet netwerk, dan zal je router dat signaal moeten omhoog brengen naar de derde laag (netwerk-laag) van het OSI model en zal de router dat signaal dan weer een laag naar beneden brengen tot op laag 2 waar je dus in het ethernet datalink-laag gedeelte terecht komt. Ofzoiets.Ruudjah schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 04:02:
Ik heb geen modem. Ook heb ik geen in-depth kennis van UPNP, maar ik weet dat het netwerk van de gebruiker van de software UPNP moet ondersteunen wil je UPNP in je software kunnen gebruiken. Aangezien er altijd wel een gebruiker is die geen UPNP heeft, gaat het UPNP feest over.
[...]
Leg uit? "1 laag van je netwerk"? Natuurlijk, netwerken zijn ontworpen via het OSI model. Verder kan ik er niet echt chocolade van maken.
[ Voor 11% gewijzigd door RuddyMysterious op 01-03-2008 08:57 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq