Toon posts:

Externe HDD reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Ik gebruik al een tijdje een externe HDD maar vandaag doet hij het plotseling niet. Ik sluit hem aan op de laptop en het lichtje brandt maar er wordt niks herkend in windows. Op een andere pc geprobeerd maar ook dat wil niet helpen. Normaal geeft de HDD altijd een klein tikje als ik hem aansluit met de laptop maar dat doet hij ook niet als ik heb in mijn handen heb. Er staat zeer belangrijke data op de HDD, weet iemand raad?

Verwijderd

Heb je hem al uit de behuizing gehaald en gewoon in de computer aangesloten.
Wat meer info over de HD is ook wel handig.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 22:10 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je os ook wel ....

zie je hem mischien wel in je disk management ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de missende informatie.
Ik wilde de HDD niet in de laptop doen omdat dan de garantie zou komen te vervallen van de laptop maar heb het toch maar gedaan. De bestanden staan er gelukkig op, ik denk dat er iets mis is met de SATA-USB convertor. Bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Dan heb je geluk. Bij mij is een keer mijn no-name externe behuizing overleden, en heeft de schijf meegenomen. Gelukkig had ik van Maxtor binnen een week een refurbished schijf in huis :)
Behuizing heb ik maar weggegooid en nieuwe gekocht.

Verwijderd

Sowieso wil ik je adviseren om per direct te beginnen met het maken van regelmatige backups. Je spreekt immers over 'zeer belangrijke' data. ;)
Pagina: 1