Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] 2 documenten samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
ok mensen, ik word gek, wie weet kan iemand mij hier even verder helpen.

Mijn sciptie is af.. (hulde _/-\o_ ) het zijn op het moment alleen nog 2 documenten (office 2007, dus docx). Alles van voorkant tot de referenties staat in doc1, alleen de bijlagen nog in doc 2 (enquete, modellen, tabellen, etc).

nu wil ik dus heel doc2 achter doc1 plakken.. ctrl c+v werkt natuurlijk niet, dan is de hele opmaak vernaggelt. plakken speciaal ook niet, dan neemt ie de goede opmaak ook niet mee... bij de bijlagen zijn namelijk een aantal pagina's bijvoorbeeld landscape, ook wordt een bedankbrief die als bijlage slechts 1 kantje is ineens 1.5kantje na het plakken (speciaal).

hoe voeg ik deze documenten samen? gewoon geen gezeur, maar precies zoals ze nu zijn, achter elkaar...? alvast bedankt!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Euh, met Acrobat Professional?

Houdoe

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Einde document -> invoegen -> Object -> tekst uit bestand invoegen.

Does the trick :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:28
Bijna: Einde Document -> Invoegen -> Object -> Object. Kiezen voor Microsoft Office Word bestand, en op het tweede tabblad het bestand selecteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Poltergeist op 27-02-2008 10:29 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn oplossing werkt gewoon, doe het zelf zo sinds ik 2007 gebruik.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
nee helaas werkt dat dus niet...

als ik het op die manier doe, dan wordt de gehele layout vern**kt..
een tabel die normaal 1 pagina in beslag neemt, wordt er dan 3 8)7
de rest komt ook niet echt meer overeen qua layout met het originele bestand voordat het ingevoegd werd..

microsoft... hoe moeilijk kan het zijn???
Pagina: 1