Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Zit hier al een poos met 2 mappen op mijn systeem welke onder geen enkele voorwaarden verwijderd kunnen worden.

Ik heb al de truukjes geprobeerd mijn explorer.exe te killen en via cmd proberen te verwijderen.
In safe modes opstarten en zelfde truuk
Killbox tooltje (gevonden via search)
Remove on next boot
Administrator user inloggen

Alles haalt niks uit en ik blijf met die mappen zitten.

Iemand enig idee?

Nu neemt het nagenoeg geen ruimte in aangezien ze leeg zijn, althans dat zegt windows, maar toch zitten ze me dwars

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/6291/unabletoremovehi5.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Hoe staan de rechten op de map?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je XP Home of Pro/MCE? Neem de eigenschappen van de map, ga naar tabblad beveiliging en voeg jezelf toe met voldoende rechten. Het lijkt erop dat System de enige is die erop mag schrijven. Boot eventueel in safe mode om het tabblad te krijgen. Voor XP Pro moet Eenvoudig Delen uit staan (aan te passen bij Maptopties).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hero Of Time schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:18:
Heb je XP Home of Pro/MCE? Neem de eigenschappen van de map, ga naar tabblad beveiliging en voeg jezelf toe met voldoende rechten. Het lijkt erop dat System de enige is die erop mag schrijven. Boot eventueel in safe mode om het tabblad te krijgen. Voor XP Pro moet Eenvoudig Delen uit staan (aan te passen bij Maptopties).
Had er ook iets over gelezen over die map rechten maar krijg deze in mijn PRO versie niet gevonden.
Ik gaat nog eens verder zoeken en proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
is het niet zo dat je die update maps niet zomaar kan verwijderen van wat is het een update windows ? er zijn batch scripts die er korte mette mee maken.
grtz

[ Voor 24% gewijzigd door Baazie op 27-02-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

schumi2004 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Had er ook iets over gelezen over die map rechten maar krijg deze in mijn PRO versie niet gevonden.
Deze url kan je wel helpen denk ik.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

schumi2004 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Je moet eerst bij de mapopties "eenvoudig delen van bestanden" uitzetten. Dan komt het tapblad pas te voorschijn. En dan kun je "take ownership" doen op die map en hem dan vervolgens weggooien.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Roman schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:08:
[...]

Je moet eerst bij de mapopties "eenvoudig delen van bestanden" uitzetten. Dan komt het tapblad pas te voorschijn. En dan kun je "take ownership" doen op die map en hem dan vervolgens weggooien.
Inderdaad. Vandaag ff via RDP door een collega het 1 en ander laten fixen en voila weg zijn ze :P
Pagina: 1