Toon posts:

Problemen Hotmail en MSN?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.473 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

zijn er meer mensen die problemen hebben met het openen van www.hotmail.com en het inloggen op MSN? Via KPN Direct ADSL (zelfde netwerk als Planet, HetNet) en Xs4all kom ik er niet op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 20:43 ]

Verwijderd

Er is inderdaad een stroring.
Afwachten dus. Op het moment van spreken lukt het weer prima (macintosh)

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja. Je bent niet de eerste die er een topic over opent

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27
Het "leuke" is dat wanneer ik controleer of alle systemen werken bij Microsoft dan zegt ie doodleuk ja |:(

Hij zegt dat men Hosts bestand niet goed is, maar dat slaat nergens op...

[ Voor 27% gewijzigd door Bull op 26-02-2008 20:50 ]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd genoeg doet alles het hier nu opeens weer. Heb al de hele dag problemen.

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
Ik kon van 18 tot 20 niet op hotmail, maar wel gewoon op msn. Inmiddels is het voorbij en gaat ie weer snel.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

hier doet msn het wel, maar hotmail niet

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Jacub86 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:49:
Ik kon van 18 tot 20 niet op hotmail, maar wel gewoon op msn. Inmiddels is het voorbij en gaat ie weer snel.
Hier al vanaf vanmorgen problemen.

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 16:36

the-spawn

.: Dark Storm :.

Hier ook problemen, zit nu wel op MSN, maar geen hotmail of myspace
verder doet xbox.com het bij mij ook niet

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voortaan even searchen? hotmail unavailable?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Mensen gaan er van uit dat zoektermen ook in het Engels staan. |:(

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa als je daarover gaat zitten blaten, gaat om hotmail of noem jij het heetbericht?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:45
Zijn het niet toevallig alleen dns problemen? Volgens status pagina doet alles het maar hier werkt msn/hotmail dus niet.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12 14:31
Hier (UPC Chello) nog steeds helemaal niets, en op mijn werk (XS4all) lag hij ook al plat. Typisch weer dat zo'n groot sof(t)warebedrijf zoiets gedurende een hele dag heeft.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
op moment van schrijven (21.17) werkt het gewoon prima hier. (casema)

[ Voor 6% gewijzigd door Kurios op 26-02-2008 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
pingkiller schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:14:
Zijn het niet toevallig alleen dns problemen? Volgens status pagina doet alles het maar hier werkt msn/hotmail dus niet.
Ik heb vanmiddag de DNS servers van OpenDNS.com ingesteld, maar die deed het ook niet.

• D-e-n
Kurios schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:17:
op moment van schrijven (21.17) werkt het gewoon prima hier. (casema)
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd weer. Hier is er geen leven in te krijgen

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 16:28

DataGhost

iPL dev

Bull schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:45:
Het "leuke" is dat wanneer ik controleer of alle systemen werken bij Microsoft dan zegt ie doodleuk ja |:(

Hij zegt dat men Hosts bestand niet goed is, maar dat slaat nergens op...
pingkiller schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:14:
De statuspagina van Microsoft heeft geen ruk te maken met het al dan niet functioneren van de route van je ISP naar Microsoft toe. Voor de rest van de wereld werkt het dan wel, alleen voor jou niet. MS kan dat niet ruiken en naar hun beste weten werken de systemen normaal. Bij mij werkt het trouwens voor zover ik kan zien wel, hoewel ik ook Planet heb.

Edit: storingen zijn trouwens vrij makkelijk te spotten als je ISP ze niet toont... http://www.ams-ix.net/technical/stats/ het bovenste grafiekje hoort een min of meer gladde berg voor te stellen. Zoals je kan zien zijn er rond 20u een aantal happen uit, normaal hoort de grafiek nog een stukje omhoog te gaan en nu lijkt het alsof de bovenkant van de 'berg' eraf is gesneden.

[ Voor 17% gewijzigd door DataGhost op 26-02-2008 21:23 ]

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29
Hier ook problemen... UPC in Arnhem. Zal wel ergens een pijpleiding verstopt zitten ofzo :+

• pingkiller
DataGhost schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:20:
[...]

[...]

De statuspagina van Microsoft heeft geen ruk te maken met het al dan niet functioneren van de route van je ISP naar Microsoft toe. Voor de rest van de wereld werkt het dan wel, alleen voor jou niet. MS kan dat niet ruiken en naar hun beste weten werken de systemen normaal. Bij mij werkt het trouwens voor zover ik kan zien wel, hoewel ik ook Planet heb.
Doh,dat is wat ik probeerde te vragen met mijn post> Status pagina zegt alles ok maar hier is niet alles ok dus dns probleempje?
Gekke is, ik kan hotmail.com wel gewoon resolven en pingen maar de url doet verder niks?

--edit--

Met public dns server krijg ik wel een: Service Unavailable op hotmail.com

[ Voor 5% gewijzigd door pingkiller op 26-02-2008 21:30 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• D-e-n
Voor de rest van de wereld werkt het dan wel, alleen voor jou niet. MS kan dat niet ruiken en naar hun beste weten werken de systemen normaal. Bij mij werkt het trouwens voor zover ik kan zien wel, hoewel ik ook Planet heb.
Dan ligt het dus én aan XS4all én aan UPC? Lijkt me nogal stug. Ik heb al eens meegemaakt dat ze van M$ gewoon alle IP's van chello hadden geblokkeerd waardoor ik elke mail richting een hotmail-adres gewoon terugkreeg. Dat duurde wel een week. Nu is UPC toch wel een grote naam hier maar die kwamen daar dus ook niet even snel doorheen.
Al ligt heel Nederland plat door HUN blokkade (want zo is het gewoon) dan nog kan het ze geen ruk schelen. De monopolist bepaalt.

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:57:
Tsjaa als je daarover gaat zitten blaten, gaat om hotmail of noem jij het heetbericht?
Riep je?

sorry :+

Verwijderd

Het probleem is niet enkel beperkt tot Nederland, hier in België werkt hotmail ook niet en msn wel. Het lijkt me nogal stug dat MS zomaar eventjes hotmail gaat aflsuiten voor (delen van) de Benelux...Er zal wel een technisch probleem zijn ergens.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, hotmail.com werkt nog steeds niet. Mail.live.com ineens weer wel, (toenstraks niet).
He wacht ff, met FF werkt mail.live.com normaal, met IE:

"Sign up for Windows Live Hotmail

You're currently using another service for e-mail, but it's easy to sign up for Windows Live Hotmail.
Click here to get an account with our award-winning service

Help "

Vanuit Messenger naar mailinbox geeft "Service Unavailable" in IE.
En nu " De pagina kan niet worden weergegeven. "

Wtf :? Telkens andere melding :?

En Messenger heeft er (nog?) niet uitgelegen hier.

@home btw

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 26-02-2008 21:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
Hier ook niet. Ik had op journaal gezien dat er een grote stroomstoring was in de VSA. Misschien heeft het daar mee te maken.

• pingkiller
Met de volgende 2 dns servers lijkt het te werken:
67.138.54.100
207.225.209.66

Kan je alleen ff niet pron bekijken op internet :p (word gefilterd)

• speedy090
  • Laatst online: 30-11 13:24
Mastermind schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:35:
Hier ook niet. Ik had op journaal gezien dat er een grote stroomstoring was in de VSA. Misschien heeft het daar mee te maken.
http://edition.cnn.com/2008/US/02/26/florida.power/index.html

bijna alle datacenters hebben toch noodgeneratoren...

Verwijderd

Ligt hier ook al de hele dag plat..morgen nieuwe dag nieuwe kansen

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
echt vaag, ik zit gewoon op msn en hotmail werkt ook gewoon.... hoe kan dat nou?

trouwens bericht op frontpage:
nieuws: Windows Live geteisterd door inlogproblemen

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, de nieuwe email teller in Messenger blijft gewoon werken :?

Hotmail.com werkt in FF trouwens normaal, in IE totaal niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 26-02-2008 23:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Een dienst met storing, niet echt nodig om een topic voor te openen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.