Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternatief Setpoint drivers (Logitech muizen)

Pagina: 1
Acties:

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:00
Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een alternatief voor de Setpoint drivers voor mijn Logitech G7 gamer muis.

Het probleem:

Ik heb een gestripte versie van Windows XP gemaakt met SP3 erin. Hier heb ik blijkbaar een bepaalde service uitgestript die benodigd is voor de Setpoint drivers. Zodra ik de driver installeer schiet hij van 12% ineens naar 100%. Zodra ik het control panel van de driver vervolgens open zie ik alleen de Help en Support dingen, maar geen tab met instellingen, waar ik de DPI kan regelen, waar ik het batterij-niveau kan regelen, de knoppen kan herprogrammeren, etc.

Afbeeldingslocatie: http://dumpplace.com/files/91/GoT/setpoint_thumb.jpg

Ik zoek dus iets waarmee ik de duimknop van mijn G7 een functie kan toewijzen, en het liefst ook de DPI instellingen en dergelijken kan regelen.

Wat ik heb geprobeerd

Ik heb al een nieuwe slipstream van XP gemaakt, waar wat minder uit is gestript. Helaas geen oplossing voor mijn probleem. Tevens heb ik oudere versies van de Setpoint drivers geprobeerd, maar ook dat bood geen soelaas. Ik heb ook met google gezocht naar andere programma's, helaas niets gevonden. Slechts Setpoint drivers.

• Avalaxy
:O

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
op het forum van nLite staat welke onderdelen je niet oet verwijderen icm Setpoint. Heb je hier al naar gekeken?

Hoewel het onwaarschijnlijk is kan SP3 ook het probleem veroorzaken. Heb je het al getest met een normale SP3 installatie?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Avalaxy
Ik heb gekeken in die lap tekst maar kan het niet vinden helaas.

Overigens is een andere versie installeren geen optie. Een dual-boot maken niet, en m'n huidige OS overwriten ook niet. Ik zoek gewoon een andere driver/control panel of een .dll of ander bestand waarmee ik het kan fixen.

• Avalaxy
Schopje :)

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 23:39

MaxPoweR

-=StopTech=-

• Avalaxy
Zojuist geïnstalleerd, maar ik kan tijdens de installatie de G7 niet aanvinken. Dus maar met de standaard instellingen geïnstalleerd, maar het resultaat is dat ik nog steeds die tab mis. Zie screenshot in de TS.

• Avalaxy
Niemand :?
Pagina: 1