[Outlook Express] Mail komt binnen maar steeds hetzelfde

Pagina: 1
Acties:

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:58
Het probleem is als volgt:

Sinds gisteren hebben we een probleem met OE.
Steeds als er mail binnenkomt is het mail dat we al hebben gehad met soms nieuwe erbij, maar bij een bepaalde, willekeurige, mail stopt die, en na een tijdje geeft het aan dat de server timeout is gegaan.

Nou krijg ik deze foutmeldingen:
Kan bericht nummer 24 niet ophalen. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: 'er gebruikt wordt, omdat mensen', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD

Nou vind ik dit wel een vaag bericht "er gebruikt wordt, omdat mensen" :|

Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19

Als het zo is dat er hier iets prive in staat wat niet op het net moet komen even doorgeven graag.

Ik heb zelf al gekeken of de instellingen nog kloppen maar omdat niemand er aan gezeten had was er ook niks aan veranderd. Dus dit stond nog goed.

Verder heb ik zelf niet zo'n verstand van dit programma vandaar jullie expertise.

Ook is mij verteld dat dit eerder gebeurt is en dat een kennis dit heeft gemaakt, maar verder weet mijn moeder ook niet hoe of wat.

Hoop dat het snel voor bij is want ze geven mij de schuld 8)

www.highflow.nl