Hey,
We zijn overgestapt naar Orange ADSL Extra (20mb/s)
Nu zit ons systeem zo in elkaar:

We hebben dus de niet wireless livebox, omdat we zelf draadloos apperatuur in huis hebben.
Vroeger kwamen we toen we naar 192.168.1.1 gingen in het menu van onze (2 jaar oude linksys) switcher/accespoint terecht, maar nu komen we in het menu van de Livebox, Nu weet ik dus niet hoe ik mijn netwerk kan beveiligen, kan iemand me hier bij helpen?
heeft iemand anders ervaring met een losse wireless oplossing achter de livebox?
of heeft iemand uberhaupt ervaring met het beveiligen van de livebox?
Offtopic:
We zijn overgestapt naar Orange ADSL Extra (20mb/s)
Nu zit ons systeem zo in elkaar:

We hebben dus de niet wireless livebox, omdat we zelf draadloos apperatuur in huis hebben.
Vroeger kwamen we toen we naar 192.168.1.1 gingen in het menu van onze (2 jaar oude linksys) switcher/accespoint terecht, maar nu komen we in het menu van de Livebox, Nu weet ik dus niet hoe ik mijn netwerk kan beveiligen, kan iemand me hier bij helpen?
heeft iemand anders ervaring met een losse wireless oplossing achter de livebox?
of heeft iemand uberhaupt ervaring met het beveiligen van de livebox?
Offtopic:
Alvast bedanktWe gebruiken nu de switcher, maar we hebben nog een Sitecom wireless router liggen, die een keer terug moet naar Informatique, maar dat is een aardig eind en als we hem opsturen zeggen ze weer dat hij werkt maar hij werkt niet... dus binnen een paar maanden zullen we de oude Switcher vervangen en de Sitecom router gaan gebruiken.