Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Acer notebook met Windows Vista Home Premium. De tijd op deze machine wordt niet onthouden.

Voorbeeld: Mijn tijd staat verkeerd, dus ik stel het in op 26-02-2008 19.22 uur. Ik zet het notebook uit, start deze morgen op, en dan staat de tijd nog steeds op 26-02-2008 19.22 uur, waardoor deze weer goed gezet moet worden.

Verder functioneert het notebook wel gewoon goed.

Ik heb al op Google gezocht, niets bijzonders gevonden.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Batterij op 't moederbord leeg? Weet niet precies hoe 't allemaal in mkaar steekt, maar heb wel eens het e.e.a. hierover gelezen. Dat batterijtje houd de tijd e.d. bij! Denk dat die leeg is.

[ Voor 61% gewijzigd door JeroenGans op 26-02-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja oké, ik vrees ook dat het de CMOS is, maar ik hoop echt iets anders, alhoewel het bijna wel zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:26

Onbekend

...

http://www.pctuts.be/f129...geeft-problemen-7989.html

Het blijkt een fout in Windows te zijn....
Misschien hebben ze de fout inmiddels al opgelost. Anders moet je even wachten.....

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Onbekend schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:27:

Misschien hebben ze de fout inmiddels al opgelost. Anders moet je even wachten.....
De TS heeft het niet over de laptop in slaapstand zetten, maar volledig uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:27:

Ik weet niet wat die link met mijn probleem te maken heeft, kijk ik ergens over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:26

Onbekend

...

Ik denk dat ik de verkeerde link heb gekopieërd.... De link die ik wilde kopieëren kwam van de zelfde site en daarop werd ook aangegeven dat Microsoft er mee bezig was.

Vergeet m'n post maar. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
inderdaad kan het batterijte leeg zijn maar je moet tijd in het bios goed zette windows ziet het dan automatisch.
maar als je batterij leeg is staat hij weer op default de bios is dat het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Baazie,
Dat is het geval ja, als ik de tijd goed zet wordt deze telkens weer naar de default setting teruggezet. Ik probeer even een andere batterrij ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 21:07 ]

Pagina: 1