Ik wil via de FP op IRC maar dan krijg ik een rood kruisje. Dit is denk ik een java error. Het ligt niet aan mijn java want ik heb het op meerdere pc's geprobeerd en meerdere mensen en bij geen van allen werkt het.
Doet het hier inderdaad ook niet:
load: class Chat.class not found.
load: class Chat.class not found.
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Nuttig
: tweakers irc werkt niet?
☻/
/▌
/ \
Het ligt wel aan jouw java (en ook aan die applet
) je moet java 1.5 gebruiken en dan werkt het wel, maar aangezien er geen nieuwe applet is uitgebracht vziw valt er nu wat weinig aan te doen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Een normale irc client gebruiken ipv webchatvalt er nu wat weinig aan te doen.
☻/
/▌
/ \
Als ik het goed begrijp, werkt het dus wel als je een specifieke Java-versie gebruikt. Is het een idee om dat er dan gewoon bij te zetten? Net zoals er nu al bijstaat dat je iets met de beveiligingsmelding moet doen? Dat lijkt me dan wel zo handig en gebruiksvriendelijk. Iets als:moto-moi schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:47:
Het ligt wel aan jouw java (en ook aan die applet) je moet java 1.5 gebruiken en dan werkt het wel, maar aangezien er geen nieuwe applet is uitgebracht vziw valt er nu wat weinig aan te doen.
Als je een Java-beveiligingsmelding krijgt, moet je de sessie toestaan om te kunnen chatten via deze applet. Verder, de applet werkt alleen met Java 1.5 en niet met andere Java-versies. Zorg er dus voor dat je deze Java-versie geïnstalleerd hebt en je kunt zonder problemen chatten.
Zou nu gewoon weer moeten werken, nieuwe build ftw.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()