Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na vandaag is mijn telefoon helemaal kapot en is er niks meer mee te doen.
Ik ben meteen naar de Vodafone winkel gegaan op de hoop dat ik mijn abbo al kon verlengen, ze vertelde dat ik nog 1,5 maand moest wachten...
Mijn probleem is nu dus dat ik geen telefoon meer heb, en heb al rond gevraagd niemand die een 2e heeft liggen...

Ik ben nu dus van plan om maar een nieuwe abbo af te sluiten alleen wil ik dit zo goedkoop mogelijke manier doen door b.v. een aktie de eerste .. maanden geen kosten ofzo (Moet blijkbaar bij HI zijn dat de eerste 4 maanden niks kost als je niet belt)

Wat ik ook graag wil is dat mijn nummer wat ik nu heb, mijn volgende nummer ook wordt..
dus weet niet als het mogelijk is om een nummer wat al 4 maanden in gebruik is om daar nog een ander nummer van te maken??

Ik hoop dat ik het jullie een beetje duidelijk is zo..

Maar mijn vraag is dus hoe kan ik dit het beste oplossen zonder dat het me heel veel gaat kosten?

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:10

Freedive

] Ken sent me _

Je nieuwe provider kan het nummer overnemen.
Als je nou een fijne aanbieding zoekt en dan die provider eens belt ? Dan denk ik eigenlijk dat je er al bent.

Natuurlijk is het makkelijk om een Vodafone telefoon of sim lock vrije telefoon te lenen van iemand... :Y

Verwijderd

Topicstarter
Kan het nummer ook nog overgenomen worden als het nieuwe abbo al 4 maanden oud is??

Ik wil graag de Sony ericsson K850i wat het beste zou zijn dat ik ergens bij een provider waar een aktie is b.v. de eerste zoveel maanden gratis ofzo?? weet iemand dat toevallig??
wat ik hierboven al typte dus heb ik begrepen dat dat bij HI zo is, weet niet als iemand dat kan bevesitigen?
Dan leg ik namelijk die sim kaart gewoon in de kast tot dat mijn Vodafone abbo is afgelopen en laat dan mijn 06 nummer overzetten!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:09

The Legend

*Plop*

Kun je niet beter voor weinig een basic GSM van marktplaats plukken :?

Ik ben toch malle pietje niet!

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:48:
Kan het nummer ook nog overgenomen worden als het nieuwe abbo al 4 maanden oud is??
Zover ik zie wel ja google anders even.

Bijvoorbeeld;
http://www.gsmweb.nl/contracten/nummerbehoud_kpn.pdf

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu dat bij Vodafone op internet akties zijn met 1e 8 maanden 50% korting op je abbo..
Weet iemand toevallig als dit ook in de winkels is of alleen internet ik kon het niet vinden op de site..

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Geen idee...Ik zou ze bellen....

Verwijderd

orange webonly, je kunt je abbo over drie maand in laten gaan, en begin volgende week je telefoon thuis hebben(let op simlock)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Op GoT gaan we er vanuit dat je eigen initiatief vertoont. Uit je bericht blijkt niet echt dat je zelf reeds veel hebt onderzocht. Daarnaast zien we dit soort 'wat kan ik waar het beste afsluiten'-vragen liever niet op GoT. De een zal je een Vodafone-abonnement aanraden terwijl een ander je juist een KPN-abonnement aanraadt, daar heb je dus niets aan.

Ga eens langs een of meerdere winkels, neem contact op met providers en laat je voorlichten. Zoek daarbij op dit forum en op Google en maak je keuze. Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 26-02-2008 19:34 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.