Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werking google-kalender

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

• Tieske[82]
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 22:11
Ik wil een persoonlijke agenda maken voor op mijn website, met dezelfde handigheidjes als bij google calendar. Met name het direct kunnen invoegen van een afspraak als je op een datum-vak klikt is extreem handig.

Nu ben ik aan het zoeken naar een kalender-script wat dit ook kan. Maar de grote vraag is nu, hoe noem je die 'direcht invoegen' functionaliteit? Er zijn echt een miljard kalender-scripts, maar elk script wat ik heb bekeken kan dit niet. Oftewel: ik moet beter zoeken, maar ik weet niet hoe? Is er een steekwoord voor deze functionaliteit?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Inderdaad ;)
Hier in WEB hebben we het over zélf maken, niet over "waar vind ik dit-en-dat-kant-en-klaar-script" ;)

Zie daarvoor ook onze Quickstart en het stukje over scriptrequests ;)

Overigens heeft 't bij mijn weten geen 'steekwoord', het is gewoon een functionaliteit die prima te bouwen is; als je kant-en-klare script het niet kan zul je het dus moeten aanpassen of verder zoeken. Probeer anders eens termen als "OnClick" ofzo. Google hanteert, na even spitten in de help, zo wat eigen termen die je nog zouden kunnen helpen.

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 26-02-2008 17:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.