Toon posts:

Fl 5000,-

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor een stereo kan ik kopen voor dit geld iemand suggesties.

Alvast bedankt.:)

Verwijderd

Versterker van Harman Kardon plm. 900-1000 piek
CD-Speler Marantz o.i.d., Arcam ofzow, ook 1000 piek
Een paar goede luidsprekers, B&W of Tannoy Definition bijvoorbeeld, trek daar ook 2000 gulden (per paar) voor uit
Heb je nog 1000 gulden over, dat geef je uit aan luidsprekerkabels, interlinks, spikes, en dergelijke. Voor de rest van het geld koop je een mooi HiFi meubel.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
hoe kan je dat advies nou geven? hij zegt helemaal niet wat hij wil.. misschien heeft hij helemaal geen cd's, maar alleen platen. of mp3, of minidisc.
daarnaast geen informatie over de luisterruimte, etc.
wil ie alleen luisteren, of ook mixen, ofzo

ik denk dat je op grond van de vraag niet echt een advies kan geven, daar is de vraag te vaag voor.

Verwijderd

Dit is een crosspost

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op vrijdag 16 februari 2001 19:20 schreef aatos het volgende:
hoe kan je dat advies nou geven? hij zegt helemaal niet wat hij wil.. misschien heeft hij helemaal geen cd's, maar alleen platen. of mp3, of minidisc.
daarnaast geen informatie over de luisterruimte, etc.
wil ie alleen luisteren, of ook mixen, ofzo

ik denk dat je op grond van de vraag niet echt een advies kan geven, daar is de vraag te vaag voor.
precies, dus ChicaneBT: iets meer toelichting?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

Als je een Stereo installatie wilt (geen surround) dan moet je zeker ook naar de KEF Q35.2 en de Q55.2 gaan luisteren, zeker de moeite waard. Verder als versterker ook de Sony TA-FB940R een beluisteren, als CD speler inderdaad letten op Marantz en Arcam (Alpha 7SE, CD72) dat zijn mooie spelertjes ;)

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 19:31 schreef HlpDsK het volgende:
Dit is een crosspost
leuk om te weten :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Dit is niet echt een crosspost. Ik had hem eerst bijna gesloten toen ik hem in SG oko zag staan, maar toen ik de beide topics las, verandere ik van mening. De titel is hetzelfde, de inhoud verschillend.

Jag

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op vrijdag 16 februari 2001 20:50 schreef Metten het volgende:
Als je een Stereo installatie wilt (geen surround) dan moet je zeker ook naar de KEF Q35.2 en de Q55.2 gaan luisteren, zeker de moeite waard. Verder als versterker ook de Sony TA-FB940R een beluisteren, als CD speler inderdaad letten op Marantz en Arcam (Alpha 7SE, CD72) dat zijn mooie spelertjes ;)
als je 5000,- te besteden hebt dan is het laatste wat ik zou doen wel een Sony versterker luisteren |:(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er vooral cd's misschien in de toekomst mp3's op kunnen beluisteren. Maar en moeten ook cassete bandjes op gedraaid worden. En geen platenspeler maar wel een aansluiting er voor. En gewoon 2 goede luidsprekers. Is dit voldoende toelichting.
Ik hoop dat jullie een aantal leuke suggesties hebben.:)

Alvast bedankt groetjes ChicaneBT

Verwijderd

Ga naar een (lees) goeie hifi zaak om je te laten adviseren.

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie trouwens van deze B&O [img]C:\0.bmp[/img]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heel mooi rood kruisje? Dode link?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Met B&O zit je iig wel snel aan de 5000,- :P.
Nooit kopen, dat is geen HiFi. Ik ben zelf een fan van de Dynaudio contour 3.3 oid uit die serie. Die kan je wel kopen van dat geld, net.

Jag

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Wil je een hele set (versterker, speakers etc)Of alleen een versterker.
Als je een thuis bioscoopje wilt? is de nieuwe Yamaha DSP-AX2 wel wat kost ongeveer 4200 piek. Of anders de DSP-A1. Is wat ouder maar dan ben je nog minder kwijt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1