Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Je handtekening staat 'gewoon' als bestandje in je profiel. Dus als je dat even laat kopiëren naar alle profielen, heeft iedereen dezelfde handtekening beschikbaar. Hier passen we het bestandje ook nog even aan zodat ieders eigen naam en telefoonnumemr er in staat.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ja klopt, ik heb ook aan deze optie gedacht... het lastige is dat ze hier 'nog' lokale profielen hebben.kraats schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:47:
Je handtekening staat 'gewoon' als bestandje in je profiel. Dus als je dat even laat kopiëren naar alle profielen, heeft iedereen dezelfde handtekening beschikbaar. Hier passen we het bestandje ook nog even aan zodat ieders eigen naam en telefoonnumemr er in staat.
Een variable invoeren is bijvoorbeeld niet mogelijk?:
Met vriendelijke groet,
%username% oid
HANDTEKENING
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Zover ik weet niet nee
Maar je kan de kopieer actie in het login script stoppen, zoals:
xcopy "\\server1\Signatures\%username%.*" "%userprofile%\Application Data\Microsoft\Handtekeningen\" /Y
Maar je kan de kopieer actie in het login script stoppen, zoals:
xcopy "\\server1\Signatures\%username%.*" "%userprofile%\Application Data\Microsoft\Handtekeningen\" /Y
Volgens mij was Lustucru in "Handtekening" erg duidelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()