Distributie Handtekening Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 844 views

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
Hey een vraagje:

Is er een optie in exchange/AD om alle gebruikers dezelfde handtekening te geven?
Er zijn wel speciale software pakketen voor, maar in windows/exchange/outlook kan ik het niet echt vinden, ook googlen heeft weinig opgeleverd.

Exhange: 2003
Outlook: 2003

Alvast bedankt!

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24

kraats

Ik rol

Je handtekening staat 'gewoon' als bestandje in je profiel. Dus als je dat even laat kopiëren naar alle profielen, heeft iedereen dezelfde handtekening beschikbaar. Hier passen we het bestandje ook nog even aan zodat ieders eigen naam en telefoonnumemr er in staat.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
kraats schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:47:
Je handtekening staat 'gewoon' als bestandje in je profiel. Dus als je dat even laat kopiëren naar alle profielen, heeft iedereen dezelfde handtekening beschikbaar. Hier passen we het bestandje ook nog even aan zodat ieders eigen naam en telefoonnumemr er in staat.
Ja klopt, ik heb ook aan deze optie gedacht... het lastige is dat ze hier 'nog' lokale profielen hebben.

Een variable invoeren is bijvoorbeeld niet mogelijk?:

Met vriendelijke groet,

%username% oid

HANDTEKENING

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30
Zover ik weet niet nee ;(

Maar je kan de kopieer actie in het login script stoppen, zoals:
xcopy "\\server1\Signatures\%username%.*" "%userprofile%\Application Data\Microsoft\Handtekeningen\" /Y

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij was Lustucru in "Handtekening" erg duidelijk.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.