PrinterServer voor Dymo Label Writer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 15:50
Beste Tweaker,

Ik wil voor het bedrijf waar ik werk graag een PrinterServer gebruiken om een Dymo Label Writer te delen op het netwerk.

Ik heb gezocht maar kan vrij weinig informatie hierover vinden..

Graag wil ik weten welke Printer Server hiervoor aanbevolen wordt, want er zullen vast een aantal zijn die het niet ondersteunen...

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Mitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alleen die Dymo? Voor zover ik weet kun je met de bijgeleverde software ook een printer aanwijzen op het Windows netwerk. Moet je wel zorgen dat de printer gedeeld is op de computer waar hij fysiek aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32320

Ik heb dit ook eens geprobeerd maar het is mij helaas niet gelukt.... De software van Dymo voorkwam het in mijn geval, het had iets te maken met de printernaam die niet gewijzigd mag worden plus een printerpoort waarmee de software wil 'praten'.... anyhoe succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Roamor schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:26:
Alleen die Dymo? Voor zover ik weet kun je met de bijgeleverde software ook een printer aanwijzen op het Windows netwerk. Moet je wel zorgen dat de printer gedeeld is op de computer waar hij fysiek aan hangt.
Kan zeker weten, (met de oude versie van de software) Heb dat wel eens gedaan binnen het bedrijf. Tegenwoordig heeft hier iedereen een nieuwe eigen dymo. Dus of de nieuwere versies het ook kunnen kan ik je niet beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Pak je toch gewoon zo'n klein usb printserverkastje. Zolang ie maar een ip-adres krijgt van de 'echte' server. Labelwriter op de 'echte' printserver installeren. En op de pc's kan je de dymo software draaien en kiezen voor netwerkprinter. Kies daar je printertje die je aangemaakt hebt op de 'echte' server en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 11:55
Ik heb hier op werk 2 Dymo's met USB op een pc'tje aangesloten. Werkt zonder probleem over het netwerk (wel de printer te delen). Ook met de eigen Dymo software werkt dit eigenlijk vlekkeloos.
Dus het kan wel degelijik...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Bedankt voor de snelle reacties!

Ja ik weet dat je gewoon via Windows de Dymo kan sharen...alleen dan moet die specifieke PC aanstaan waar hij op staat aangesloten.

Een USB printerserver is idd wel een oplossing!! Denken jullie dat daar geen problemen mee zijn qua welk merk je neemt....of deze alles ondersteunt zeg maar....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 16:29
Een HP printserver hebben we hier op de Dymo gezet, en die werkt gewoon.. Is zo'n beestje :Afbeeldingslocatie: http://welcome.hp.com/gms/gms_pad_files/img/smb-print-server_70x100.jpg

Is van USB naar ethernet..

[ Voor 7% gewijzigd door the-edge op 26-02-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01
Ik heb een aantal van die dingen aan simpele Sweex USB printservers hangen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
StevenK doet het goed. Je hoeft geen gouden usb printserver te hebben om dit aan de praat te krijgen. De meest simpele doet zijn werk uitstekend.

Mitch, veel succes met installeren en configureren. Niet moeilijk, maar kan soms ff duren, voordat je de juiste config ingesteld hebt. Tip: zet een vast of gereserveerd ip-adres op dat usb printservertje, voorkomt een hoop gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Bedankt!!

Ik ga meteen uitzoeken en wat bestellen!

Heerlijk die snelle reacties!

Mitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 09:23
the-edge schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:36:
Een HP printserver hebben we hier op de Dymo gezet, en die werkt gewoon.. Is zo'n beestje :[afbeelding]

Is van USB naar ethernet..
Ik ga dit topic effe schoppen.
we hebben hier ook 2x een dymo met 2 van deze printservertjes maar geen resultaat, de print spooler geeft een foutmelding, iemand een idee?

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 16:29
Welke melding? EventID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Powermage schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Ik ga dit topic effe schoppen.
we hebben hier ook 2x een dymo met 2 van deze printservertjes maar geen resultaat, de print spooler geeft een foutmelding, iemand een idee?
Nee, sorry, ik ben mijn glazen bol vergeten...
Kom eens met meer info, veel te summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Helaas geen event id meldingen.

printer staat online bij de printers en fax apparaten, vervolgens via de software van dymo een label erop printen en het gaat mis, de job probeert te printen, geeft een fout en start onmiddelijk opnieuw, en zo blijft hij in een loop hangen. rechts onderin komt een mooie ballon dat er een fout is opgetreden en thats it.

via usb aan die machine print de dymo direct.
het gaat om HP 175 print servers met dymo 320's

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Schoperdeschop.

de mensen die een HP werkende hebben op een dymo, welke dymo labelwriter gebruiken jullie?
volgens Dymo werkt namelijk alleen de 320 Turbo op de HP printservertjes.

[ Voor 25% gewijzigd door Powermage op 09-06-2008 13:51 ]

Join the club

Pagina: 1