Waar onderdelen kopen van JVC (Boomblaster)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik heb sinds kort een JVC Boomblaster van het type RV-NB20B/S gekocht. Deze heb ik meegenomen op vakantie en er veel plezier van gehad.

Echter is het kabeltje dat de boomblaster en mijn ipod aan elkaar verbind kapot gegaan. Weet iemand misschien waar ik reserve-onderdelen kan kopen voor mijn boomblaster?

Ik heb JVC al gebeld, die konden geen particulieren helpen. Hierna hebben ze medoorverwezen naar Techno Groningen met een telefoonnummer, maar die zijn telefonisch onbereikbaar en op hun website lijken ze het onderdeel ook niet te hebben. Googlen naar JVC Boomblaster Ipod kabel wil allemaal ook niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

JVC maakt gebruik van service centers:
http://www.jvc.nl/service-centres_nl.php

Bel eens rond :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144160

Techno Groningen is gewoon bereikbaar op het algemene nummer (eindigend op 4500) voor zover ik weet.
Ik heb een tijdje op de onderdelen afdeling van hen gewerkt (daar heb je waarschijnlijk ook het nummer van gekregen) en ze verkopen spare-parts ook aan particulieren.
Als je in de buurt woont (ze zitten op industrieterrein de Hoogte in Groningen) kun je er ook bij langs, ze hebben ook een balie. Ik betwijfel dat ze het kabeltje op voorraad hebben maar je kunt in ieder geval je licht even opsteken daar.