Vorige week heeft een vriend van mij een torrent gemaakt van 23 GB. Allemaal foto's en filmpjes. Ik heb die torrent toen gestart met Transmission. Ik had nog slechts 21 GB vrij op mijn HD & daarom heb ik de doelmap voor downloads en tijdelijke bestanden verwezen naar mijn externe harde schijf (ruimte genoeg). Na een poos te hebben neergeladen kreeg ik de melding "er is nauwelijks nog ruimte vrij op uw opstartschijf………" HUHHHHHH!!!
Goed. Torrent wou ook niet verder. Daarom gaan we verder met kleine bestanden via rapidshare.com.
Maar nu komt het probleem. Toen ik de torrent stopte, verwachte ik mijn schijfruimte op macintosh HD terug te krijgen. Maar dat is niet gebeurd. Ik heb vernomen dat dit "]reserveerde ruimte" is. Maar dat is nu niet meer nodig. Hoe fiks ik mijn 21 GB terug, want er is nog maar 150 kB over.
Dit heb ik nu gedaan:
Met AppDelete transmission verwijderd.
Met spotlight gezocht naar de neergeladen bestanden en verwijderd.
Met cocktail verborgen bestanden weergegeven en gezocht naar .tmp bestanden.
meerdere keren schijfpermissies gefikst en lege schijfruimte overschreven.
Met WhatSize gezocht naar grote bestanden (trial gaat echter tot 20 GB)
Ik heb het niet op kunnen lossen, en zit dus met een volle schijf waarvan ik niet weet hoe het kan. Hopelijk weet iemand van hier hoe ik het moet fiksen want ik heb al veel gegoogled en dingen geprobeerd, maar begin krankzinnig te worden.
Goed. Torrent wou ook niet verder. Daarom gaan we verder met kleine bestanden via rapidshare.com.
Maar nu komt het probleem. Toen ik de torrent stopte, verwachte ik mijn schijfruimte op macintosh HD terug te krijgen. Maar dat is niet gebeurd. Ik heb vernomen dat dit "]reserveerde ruimte" is. Maar dat is nu niet meer nodig. Hoe fiks ik mijn 21 GB terug, want er is nog maar 150 kB over.
Dit heb ik nu gedaan:
Met AppDelete transmission verwijderd.
Met spotlight gezocht naar de neergeladen bestanden en verwijderd.
Met cocktail verborgen bestanden weergegeven en gezocht naar .tmp bestanden.
meerdere keren schijfpermissies gefikst en lege schijfruimte overschreven.
Met WhatSize gezocht naar grote bestanden (trial gaat echter tot 20 GB)
Ik heb het niet op kunnen lossen, en zit dus met een volle schijf waarvan ik niet weet hoe het kan. Hopelijk weet iemand van hier hoe ik het moet fiksen want ik heb al veel gegoogled en dingen geprobeerd, maar begin krankzinnig te worden.