Toon posts:

Accell geeft het goede voorbeeld...!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Accell heeft de laagste geheugenprijzen 133 Mhz. geheugen... Waar dan ?? Die site van hun doet het niet !! http://www.accell.nl

...noemen ze een web-winkel... sukkels...:(

Verwijderd

de webwinkel van accell automatisering is lang niet alles !
ze hebben in ieder geval 2 filialen :-)

1tje in Utrecht, en 1tje in Roermond, (mijn voormalige woonplaats), in Roermond zit ie geloof ik in het gebouw waar vroeger Flash Automatisering woonachtig was. ... ...
even dat je het weet , ik heb er ooit eens een offerte voor een nieuwe pc aangevraagd, was nette prijs, maar had liever alles zelf in de hand e.d
en had op dat moment het geld er ook niet voor maar afijn :P

Verwijderd

ik ben klant bij Accell, op de Korte Smeestraat in Utrecht (ook eentje op Oude Gracht...) Perfect service... goede prijzen, beetje chaotisch

Verwijderd

Vanmorgen gebeld voor een ATI Radeon 64 Mb ViVo kaart. Deze zijn al tamelijk goedkoop, maar Accell adviseerde om een week te wachten. Blijkbaar zit er weer een prijsdaling aan te komen. Dat is mooie service, ik kan best een weekje wachten als dat een bom geld scheelt. Gewoon SDRAM gaat waarschijnlijk ook verder zakken in prijs.

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 19:52 schreef bos het volgende:
Vanmorgen gebeld voor een ATI Radeon 64 Mb ViVo kaart. Deze zijn al tamelijk goedkoop, maar Accell adviseerde om een week te wachten. Blijkbaar zit er weer een prijsdaling aan te komen. Dat is mooie service, ik kan best een weekje wachten als dat een bom geld scheelt. Gewoon SDRAM gaat waarschijnlijk ook verder zakken in prijs.
Dat kan ook een goede smoes zijn dat ze hem niet op voorraad hebben hoor :):);)