Toon posts:

vaio ar51j, geen full hd???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vaio ar51j. En er staat op vermeld dat het Full HD is, tenminste het stikkertje zit erop. En ook nog eens op de buitekant van de doos waar ie inzat.

Nu weet ik dat, als je full hd wil genieten moet je de resolutie 1920 x 1080 hebben(scherm, lcd,etc). Verder beschikt de vaio over hdmi poort. (Ik heb hem aantal keren op me full hd bravia aangesloten via hd kabel en zette zichzelf over naar 1920 x 1080)

Wat mij nou beetje in de war brengt is dat mijn vaio laptop scherm maar de maximale resolutie kan aanemen van 1440 x 900.
Waarom zit er dan dat stikkertje opgeplakt? Full hd richt zich alleen toch op het scherm en niet op wat je videokaart?
Ben ik hier belazerd? Zo ja wat kan ik er tegen doen?

Jullie advies kan geld waard zijn :P

(had willen pics toevoegen, maar lukte ff niet, ben wel nog aan het zoeken hoe het moet)
hier een linkje naar de volledige specs van me vaio.

http://vaio.sony.nl/view/...ons&category=VN+AR+Series

Alvast erg bedankt voor jullie reactie's

Verwijderd

Je scherm heeft duidelijk deze resolutie niet. Full HD heeft niet persee betrekking op je scherm, een Blu-ray speler met Full HD stikker geeft aan dat het beestje 1080p kan generen. De Full HD stikker op je laptop betekent dus dat je laptop 1080p vloeiend zou moeten kunnen spelen.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

je laptoppie kan tog full HD uitsturen, vandaar dus het stickertje.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De laptop kan full HD afspelen. Hij kan het alleen op de laptop zelf niet volledig laten zien. Die sticker is dus gewoon misleidend.

Is dit topic eigenlijk niet bijna het zelfde als een eerder topic van jou ?
wat(wanneer) is het full hd op (pc)?

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 26-02-2008 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt :P. Ik wou het nog extra nachecke of het voor me laptop ook gold.
Erg bedankt voor jullie snelle reacties

greetz