Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb een vervelend probleem, Wanneer ik met mijn pc bezig ben kan ik een willekeurige vastloper verwachten.

Systeem :p4 2.4
2 x 512MB DDR ( memtest zeker 10 passes gemaakt )
2 Hdd's ( 2 maxtors') Beide duurtest doorgelopen
Asrock p4vtb

Windows Xp Home ( verse install + alle Update's )

Wanneer ik normaal aan het internetten ben geen probleem,zodr ik een spel installeer , oid loopt alles vast ook de muis.

''
DCOM kreeg foutmelding 'De servicedatabase is vergrendeld. ' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server
{BA126AE5-2166-11D1-B1D0-00805FC1270E} te starten

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
''

Dit kan ik vinden in evnt view.

Iemand enig ide?

Gr

Verwijderd

Tja, dit kan zo veel zijn... Ik zou gewoon als eerste uitsluiten dat je kappotte hardware hebt..

Draai eens een keer memtest86+, zou ik mee beginnen.. In de meeste gevallen betreft het een software probleem of een RAM probleem. Ook kan je harddisk gaar zijn, doe eens een speedtest met je harddisk...

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 10:30

Arethusa

Niet die server

Hier vind je een vergelijkbaar probleem. Misschien kun je daar iets mee?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Als je er niet uitkomt staat in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook nog wel enkele tips. ;)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 20:55

KneoK

Not in a million lightyears

Kopieer nu gewoon eens die ingewikkelde string en gooi dat gewoon eens in Google...