Toon posts:

Kopierbeveiliging ? ! ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig id hoe ik een cd kan beveiligen?
Ik zat zelf te denken om een volle cd over te burnen (Kan maar met weinig branders) zodat hij moeilijk te kopieren is. Ik gebruik 80 minuten cd's die wel tot 82 minuten willen

Maar zijn er geen elegantere manieren?

Het gaat hier om audio en data cd's.

Iemand hulpvolle tips?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Als je een goede methode weet moet je die geheim houden en verkopen. Het is nog niemand gelukt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

audio is redelijk gemakkelijk..... maak er een cd van met als laatste track een datatrack (kan wel gekopiieerd worden maar is moeilijker)
nog beter... tussen iedere audiotrack een data track :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 16:58 schreef Dee-ehn het volgende:
audio is redelijk gemakkelijk..... maak er een cd van met als laatste track een datatrack (kan wel gekopiieerd worden maar is moeilijker)
nog beter... tussen iedere audiotrack een data track :)
Waarom kan hij dan niet gekopierd worden? En met welk programma kan ik zo'n cd branden?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kijk, dit is een goede vraag.

1. http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_protect_cd.shtml

Kijk eens op deze link. Ergens op deze site kan je ook nog vier copierbeveilingsprogramma's(leuk woord voor galgje) vinden. Begrijp ze allemaal niet, werken lastig of gewoon niet;(

2. The hard way. Cd branden met een mapje die hij als eerst brand die je zelf aanmaakt. Mapje min 10Mb. Kras erop en klaar beveiling, gegarandeerd 'buffer underrun'>:). Nadeel; kan ervoor zorgen dat veel cd spelers de cd niet meer kunnen lezen:(

3. Contra Copy --> volgens mij de manier om cd's te beveiligen tegen copieren. Maakt een cd, programma veranderd het .exe programma. Elke keer als je het spel omstart heb je een floppy nodig die jij kan maken met contra copy. Hij kan die floppy niet "goed" copieren en heeft dus niks aan de cd als hij het probeert door te verkopen. Nadeel, NOG geen volledige versie 'gekocht';)>:)

Edit: Kan niet tieypen