? sysbool in firefox bij sommige sites

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
af en toe krijg ik een vaag ? systeem met met zwarte driehoekjes er om heen. het probleem is alleen dat ik niet op internet naar vraagteken kan zoeken omdat je dan allerlei wazige uitleg krijgt over bv de geschiedenis van het vraagteken.

ik vermoed dat het om een lettertype fout gaat oid. geen idee wat ik hieraan kan doen. ik draai vista 64. met firefox 2

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Heb je dat niet met IE7?
Meestal is de characterset van de site verkeerd meegegeven of juist niet meegegeven....

Heb je dit probleem steeds op de zelfde sites? Of willekeurig?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem. En volgens mij heeft het temaken met een teken wat firefox niet kan weergeven... Geen idee hoe 't op te lossen valt, ben wel benieuwd eigenlijk :)

• Tennisbal
vermoedelijk heb ik het ook met ie7, het is wel irritant, hoe kan ik de tekenset updaten|?

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
En als je nu bij zo'n site met een ? eens dit doet:

Firefox --> Beeld --> Tekenset --> (probeer enkele opties uit)

• Tennisbal
frederikske schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:03:
En als je nu bij zo'n site met een ? eens dit doet:

Firefox --> Beeld --> Tekenset --> (probeer enkele opties uit)
ik lees net op internet dat dit idd moet, maar bij sommige gebruikers helpt dit niet.

• Tennisbal
edit het werkt wel goed nu. ik zie dat firefox om de een of andere reden soms op een andere code verspringt. hoe zet ik hem vast?

edit: ik heb nu alles uit de lijst gegooit en alleen tekenset western 8859-1 neergezet. kan dit kwaad? op deze manier hoop ik te forceren dat hij toch weer verspringt

[ Voor 39% gewijzigd door Tennisbal op 26-02-2008 11:09 ]

Pagina: 1