Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben zelf bezig geweest om een gecertificeerd bestand te maken echter lukt me dit niet omdat de site symbiansigned.com eruit ligt en ik geen toegang krijg. ik wil hierbij ook vragen of iemand dit voor me zou kunnen maken kan ik eindelijk navigeren. Alvast harstikke bedankt!!!

Mijn imei nummer is: 358998017XXXXXX Nokia n95

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 26-02-2008 11:10 ]

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 22:26
heb je zelf software ontwikkeld? want bij officiele software zou het niet nodig moeten zijn om te signen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
Symbian singed is voor iedereen plat (behalve die die een publisher id hebben) Dus niemand hier kan certificaten aanmaken

En daarbij moet je de search gebruiken, want dit is al tig keer langs gekomen.

edit @ hierboven:

tegelijkertijd :P

dat maakt niet uit, want software zoals bijvoorbeeld rotateme moet je ook signen, en is ook freeware.

[ Voor 26% gewijzigd door Rickz op 26-02-2008 10:34 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie.

Nee heb zelf geen software ontwikkeld ik wil gewoon route 66 installeren.

Hoe bedoel je de search bebruiken?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 22:26
van rotate me wist ik het niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:35:
Bedankt voor de snelle reactie.

Nee heb zelf geen software ontwikkeld ik wil gewoon route 66 installeren.

Hoe bedoel je de search bebruiken?
route66 hoeft niet gesigned te worden als je deze officieel hebt aangeschaft.

je 2e vraag. Wat dacht je van. op search klikken? Lijkt mij sterk dat als je een nieuw topic weet te openen je geen search opdracht kan uitvoeren.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Rickz
Bovenaan de pagina staat search.

En daarbij is het zo dat als je Route66 wilt gebruiken je die moet kopen, als je gaat signen dan ben je dus illegaal bezig, en dat mag niet op dit forum.

Verwijderd

181 pagina's hierover in het N95 topic is blijkbaar nog niet genoeg

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik de search gebruikt, maar daar kan ik niks op vinden om mijn bestand te signen. Ik ben niet van plan om route 66 te gaan kopen. ik heb hem namelijk al op mijn pc staan. Het csr bestand is ook gelukt alleen het signen via symbiansigned.com nog niet.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

En dat gaat nu ook nog niet lukken, gewoon wachten tot je weer developers certificates kan aanmaken via de website van symbiansigned of iemand met een PID vinden die het voor je wil doen. Kleine kans dat dat gaat lukken aangezien zo'n PID flink wat geld kost en ze hun beperkte aantal certificaten niet willen verspillen aan mensen die gehackte programma's willen gebruiken op hun telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies dat snap ik jammer van zo;n toestel om wat te installeren voor de rest fijn toestel. Bedankt voor je info. Gewoon ff geduld dus.

• Rickz
Of je koopt zelf een PID, twv ik geloof $200

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:48:
181 pagina's hierover in het N95 topic is blijkbaar nog niet genoeg
181 pagina's doorspitten... Goed je kan zoeken met je browser, maar 180 keer op volgende pagina drukken en de hele tijd op find next......

Zou je zelf ook niet doen denk ik.....

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lees dit: Certificaten verzoeken SymbianSigned

Daar staat tot wie je je kan richten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1