Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Smarty/CodeIgniter] Kan combinatie eis zijn voor coders?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 15:08
Hallo,

Ik ben bezig een project op rentacoder.com uit te besteden wat voor mij gewoon te veel werk en ook iets te moeilijk is.
Nou zegt een coder Smarty als template engine te gaan gebruiken. Daar ben ik op zich tevreden over, wat voornamelijk is gebaseerd op deze post

Nou had ik hier eerder een post gedaan over php-frameworks zoals Cakephp/CodeIgniter waarin mij eigenlijk duidelijk werd dat gebruik maken van een framework eigenlijk beter is gezien het voor op zich goede code zorgt waar bovendien makkelijker aan door kan worden gewerkt door anderen nadat het eenmaal ontwikkeld is.

Nou begreep ik dat die phpframeworks vaak al een (simpele) template engine hadden. Door die smarty post hierboven wil ik echter wel graag Smarty gebruiken, en bovendien zeggen die coders dat ze graag Smarty gebruiken. Ze zeiden echter: "we are using 'Smarty' and we can do the core programming as well".

Wordt er bij het gebruik van Smarty meestal alle code zelf geschreven?
Belangrijker; Is het een vreemde eis om te zeggen dat ze het met bijvoorbeeld CodeIgniter in combinatie met Smarty moeten ontwikkelen? (zou moeten kunnen volgens dit artikel)

Ik ga straks met ze in een chat en wil daarom even goed voorbereid zijn.. Alle hulp is welkom!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Kon je niet gewoon verder gaan op je eerste post over hetzelfde onderwerp?

\[php/mysql/framework] Eigen code of Framework?

En waarom zo moeilijk doen :P Je kan het toch vragen of ze het kunnen? Waarschijnlijk wel, of niet, het is wat ze zelf prettig vinden of je er in kan vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door Megamind op 26-02-2008 10:38 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Megamind schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:36:
Kon je niet gewoon verder gaan op je eerste post over hetzelfde onderwerp?

\[php/mysql/framework] Eigen code of Framework?
^^ Wat hij zegt ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.