Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:18
Dit is hét forum over de EVT-G7121909, sinds kort ook wel bekend onder de codenaam T32. Een I-phone kloon met Windows Mobile 6.0, Wifi, GPS, etc. Dit toestel wordt gedistribueerd door o.a. het Chinese bedrijf EVT.

Eerst maar even een aantal foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/img34/1203948208-270.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/img34/1203948381-80.jpg

De specificaties:

Afmetingen: 119 x 62,8 x 15,5 mm
Batterij: 1200 MAh
Standby tijd: > 150 uur
Spreektijd: 5 uur
Oplaadtijd: < 4 uur
I/O connector: USB
Audio jack: 3,5 mm

RF Band: GSM 900 / DCS 1800 / PCS 1900 / EDGE
GPRS: Class 10

Besturingssysteem: Windows Mobile 6.0 met daaroverheen een keuze uit een aantal interfaces zoals HTC Home met Touch Flo of een I-Phone interface. Dit is al voorgeinstalleerd!

Processor: TI OMAP 850 200 Mhz
Geheugen: 128 MB (ROM) en 64 MB (RAM)
Extern geheugen: er zit een microSD slot op waar tot 2 GB in kan

Scherm: 3,2 " TFT QVGA touchscreen
Camera op de achterzijde: 2,0 MP CMOS met digitale zoom
Camera op de voorzijde: 0,3 MP CMOS
Video: support still image and video capture

GPS: aanwezig (niet bekend wat voor een)
WiFi: 802.11 b/g
Bluetooth: aanwezig

Ray sensor: adjust LCD brightness along with environment brightness
Action sensor: show horizontally or perpendicularly screen along with hold phone hor. or perp.
Distance sensor: schakelt scherm uit als telefoon bij het oor wordt gehouden

Kortom, een geweldig telefoon voor iedereen die op zoek is naar een I-phone kloon met een Windows Mobile besturingssysteem. Aangezien de Meizu M8 nog lang op zich zal laten wachten, de Hiphone lang niet zulke goede specificaties heeft en de CECT toestellen niet zo goed bekend staan, is dit de perfecte I-phone kloon!

Hierbij een link naar een goede video over het toestel.

Een inkoopactie starten is een erg leuk initiatief, maar dat staan we hier (helaas) niet toe. Kijk eens is op samenkopen.net of inkoopacties.net

[ Voor 36% gewijzigd door een moderator op 02-03-2008 03:28 ]

Mazda MX-30

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:11
Klinkt niet onaardig, maar heb je ook "echte" foto's? Dus niet van die gestyleerde, maar gewoon een echt persoon die hem bijv. in zijn hand heeft?

hoi

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09
Idd, wil ook wel echte foto's zien.
Heb je hem zelf ook?

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
het menu is hier in het Chinees, ik spreek geen chinees, wordt dat een probleem?

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:08
nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:21:
Ik heb familie in China en zou een inkoopactie kunnen beginnen. Als ik 15 geinteresseerden zou kunnen vinden, wordt de prijs voor de telefoon EUR 239,95. Ik hoor wel of er interesse is.
Ik ben het wachten op de M8 ook zat en deze telefoon ziet er (op de resolutie na) erg goed uit qua specs :)

Count me in voor de inkoopactie :*)
(zal ik mijn NAW gegevens bij je achterlaten per PM?)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Hoe zit het met de Nederlandse simkaarten, is het toestel unlocked, en geschikt voor elke provider?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• nathalia
DenTeD123 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:
het menu is hier in het Chinees, ik spreek geen chinees, wordt dat een probleem?
De talen die erop zitten zijn simplified Chinese, Engels en andere talen die door Windows Mobile ondersteund worden.

Mazda MX-30

• nathalia
racoon schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:56:
Hoe zit het met de Nederlandse simkaarten, is het toestel unlocked, en geschikt voor elke provider?
Het toestel is unlocked en daarom geschikt voor alle Nederlandse providers.

Mazda MX-30

• racoon

racoon

mooowwww

Klinkt interessant, alleen jammer dat de taal niet in NL gezet kan worden.

En zou wel wat meer pictures willen zien.

• nathalia
barzi schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:22:
Idd, wil ook wel echte foto's zien.
Heb je hem zelf ook?
Ik wil zelf ook echte foto's zien, want zelf heb ik hem ook niet! Gerbuikerservaringen zijn op het Internet ook niet te vinden :'( dus voor mij is het net zo'n gok als voor jullie!

Mazda MX-30

• nathalia
racoon schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:00:
Klinkt interessant, alleen jammer dat de taal niet in NL gezet kan worden.

En zou wel wat meer pictures willen zien.
Volgens mij zou dat juist wel moeten kunnen aangezien Windows Mobile 6.0 heel makkelijk ingesteld kan worden op een andere taal. En Microsoft zegt dat de Nederlandse taal wordt ondersteund.

Wellicht dat alleen de homescreen (de I-phone achtige icoontjes) dan in het Engels zijn aangezien dit niet bij Microsoft Windows Mobile 6.0 hoort.

Mazda MX-30

• racoon

racoon

mooowwww

nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:04:
[...]

Volgens mij zou dat juist wel moeten kunnen aangezien Windows Mobile 6.0 heel makkelijk ingesteld kan worden op een andere taal. En Microsoft zegt dat de Nederlandse taal wordt ondersteund.

Wellicht dat alleen de homescreen (de I-phone achtige icoontjes) dan in het Engels zijn aangezien dit niet bij Microsoft Windows Mobile 6.0 hoort.
Dat zou totaal geen probleem zijn, maar hoe zit het met de kosten als de douane het pakje onderschept?

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

dat flimpje is toch best wel oke

en topic starter.... leuk dat je een ia aanbied, maar ze staan voor 175 op marktplaats.... direct leveren

[ Voor 136% gewijzigd door Tha op 26-02-2008 12:15 ]

Tha

• Raptec
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
@tha waar zie jij ze dan op marktplaats?

• nathalia
Tha schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:06:
dat flimpje is toch best wel oke

en topic starter.... leuk dat je een ia aanbied, maar ze staan voor 175 op marktplaats.... direct leveren
@Tha: Waar vind jij ze op Marktplaats met Wifi, GPS, Bluetooth en Windows Mobile 6.0? Ik vind ze alleen zonder GPS en/of WM 6.0.

Zou je een linkje naar een advertentie kunnen geven?

En over welk filmpje heb je het? Er is hierboven niemand die het over een filmpje heeft gehad? Ben je niet in de war met een ander topic?

[ Voor 14% gewijzigd door nathalia op 26-02-2008 12:58 ]

Mazda MX-30

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

Wat is T-Flash?

+ Er zit geen umts op

[ Voor 45% gewijzigd door Bio op 26-02-2008 13:14 ]

• nathalia
Jo-hannes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:07:
Wat is T-Flash?

+ Er zit geen umts op
T-Flash is gelijk aan TransFlash en dat is hetzelfde als MicroSD. Ik heb het in de openingspost meteen even aangepast.

En inderdaad helaas geen UMTS, maar wel EDGE wat gelukkig een stuk sneller is als GPRS.

[ Voor 4% gewijzigd door nathalia op 26-02-2008 14:12 ]

Mazda MX-30

• racoon

racoon

mooowwww

Jo-hannes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:07:
Wat is T-Flash?

+ Er zit geen umts op
Dat is transhflash.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:31:
[...]

En inderdaad helaas geen UMTS, maar wel EDGE wat gelukkig een stuk sneller is als GPRS.
maarja, welk netwerk ondersteund dat nou? :P

• nathalia
DenTeD123 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:33:
[...]

maarja, welk netwerk ondersteund dat nou? :P
Yep, je hebt gelijk. In Nederland is het óf GPRS snelheid óf UMTS/HSDPA snelheid. Maar de abonnementen van KPN en/of T-mobile (die van EUR 9,50 / 9,95 die iedereen heeft) bieden toch geen hogere snelheid dan 64 of 128 kbps? Dan heb je dus niets aan een UMTS telefoon....

Mazda MX-30

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:56:
[...]

@Tha: Waar vind jij ze op Marktplaats met Wifi, GPS, Bluetooth en Windows Mobile 6.0? Ik vind ze alleen zonder GPS en/of WM 6.0.

Zou je een linkje naar een advertentie kunnen geven?

En over welk filmpje heb je het? Er is hierboven niemand die het over een filmpje heeft gehad? Ben je niet in de war met een ander topic?
ik dacht dat dit hem was

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4660

http://gsm-telecom.marktp...HL%2FQv1y9&fta_ind=1&fs=1

het zal idd een andere zijn, maar damn wat lijken die dingen op elkaar dan :o

Tha

• nathalia
Tha schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:01:
[...]

ik dacht dat dit hem was

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4660

http://gsm-telecom.marktp...HL%2FQv1y9&fta_ind=1&fs=1

het zal idd een andere zijn, maar damn wat lijken die dingen op elkaar dan :o
Inderdaad. Dit is een oude versie van de Hiphone. Er zit een Chinees besturingssysteem op. Geen GPS, Wifi of WM 6.0......

Mazda MX-30

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik ben geinteresseerd, mail maar, komen er wel uit.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Yep, je hebt gelijk. In Nederland is het óf GPRS snelheid óf UMTS/HSDPA snelheid. Maar de abonnementen van KPN en/of T-mobile (die van EUR 9,50 / 9,95 die iedereen heeft) bieden toch geen hogere snelheid dan 64 of 128 kbps? Dan heb je dus niets aan een UMTS telefoon....
UMTS heeft ook een veel lagere latency (wachttijd) dan GPRS he, van 1 a 2 seconden naar 300ms en dat merk je ;)

HSDPA is helemaal leuk met maar +/- 70ms _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-02-2008 16:16 ]

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 20:09
nathalia schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:
[...]

128 kbps bij t-mobile PIT, en reken maar dat je blij bent als je dan een 3G toestel hebt! Op dit vlak is dit toestel dus net zo "brak" als de echte i-phone.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17
Leuk ding, jammer dat er geen handson reviews zijn, of wat dan ook om te zien/merken of het ook echt een goede gsm is.

De specs zijn verder geweldig, voor een gruwelijk lage prijs! :D

• Tonkey
Ik ben maar eens gaan zoeken op internet (aangezien al lang bekend is dat 1 toestel wel 10 verschillende namen kan hebben in china)

Dit is de T32 (boxu), waarvan dus HIER een videoreview te vinden is!:

http://youtube.com/watch?v=AiF66qLzxfk&feature=related

Kijk maar eens verder onder t32, met bijna 9000 google resultaten is daar wel meer over te vinden :)

Dit wordt aangegeven als de officiele site:
http://www.chinabestmobile.com/listE.asp?ProdId=0097

[ Voor 12% gewijzigd door Tonkey op 26-02-2008 17:36 ]

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:30

MrDrako

nep ict'er

is 200mhz niet een beetje weinig? zal wm6 wel lekker sloop lopen, vraag me af hoe het dan gaat als je iets als tomtom wil gebruiken

• nathalia
@vandevorst: Goed dat je dit gevonden hebt! Ik heb zelf ook een videotje van YouTube aan de openingspost toegevoegd.

Het bedrijf EVT zegt overigens het toestel te hebben ontwikkeld. Chinabestmobile blijkt een handelsmaatschappij en niet de fabrikant.

Het toestel draait dus op Windows Mobile 6.0 en heeft een aantal user interfaces: uiteraard de I-phone schermpjes, maar er zit standaard ook HTC Home op met de Touch Flo interface!

Mazda MX-30

• nathalia
MrDrako schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:05:
is 200mhz niet een beetje weinig? zal wm6 wel lekker sloop lopen, vraag me af hoe het dan gaat als je iets als tomtom wil gebruiken
Volgens mij zijn de nadelen van het toestel de volgende:
  • Processor slechts 200 MHz (maar als ik de video's van de T32 bekijk, draait alles gewoon goed)
  • Er zit geen UMTS / HSDPA op
  • Er zijn nog geen gebruikerservaringen te vinden
  • Ondersteuning van MicroSD tot 2 GB (maar dat wordt wel vaker door een fabrikant aangegeven terwijl kaartjes van bijv. 4 GB wel gewoon werken)
Maar als je je aan bovenstaande punten niet stoort, is dit sowieso de beste I-phone kloon die er op dit moment te vinden is!

[ Voor 48% gewijzigd door nathalia op 27-02-2008 09:20 ]

Mazda MX-30

• Tonkey
Video ziet er zeker goed uit ja :)
Maar een echte review is het niet...

Het is en blijft dus een gok, zeker van belang is hoelang deze meegaat...

Wel het nadenken waard om deze toch hier te kopen :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voorlopig op slot. We moeten even in overleg over deze inkoopactie.

Modbreak:Weer open! :)

Een inkoopacties is een mooi initiatief, maar dat kunnen we hier niet toestaan. In het verleden is daar teveel rommel en onrust over geweest. (oud)mede-tweakers hebben daarom samenkopen.net en inkoopacties.nl opgericht.

Daar is een systeem, dat je goed kan begeleiden in het opzetten van een inkoopactie :)

Succes met je inkoopactie (en zet even een URL van je inkoopactie in je signature)

[ Voor 79% gewijzigd door Ginz op 27-02-2008 12:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• nathalia
Oké. De inkoopactie is bij deze gestaakt. Ik zie ook even af van een actie bij http://www.inkoopacties.net of http://www.samenkopen.net aangezien het me duidelijk geworden is dat de risico's die je bij de douane loopt vrij groot zijn. De douane schijnt heel erg te controleren op pakketjes uit China. Tot 40% van de prijs bijbetalen is niet ongewoon. En in dat geval wordt het voor mij natuurlijk wel een hele dure inkoopactie....

De telefoon is overigen te koop bij SpecialPhoneShop.nl en bij SpecialPhones.eu en daar heb ik geen aandelen in ;) .

Ik ga er in ieder geval zelf eentje bestellen!

[ Voor 8% gewijzigd door nathalia op 27-02-2008 14:04 ]

Mazda MX-30

• Tonkey
Bij specialphoneshop is deze nog níet te bestellen.
Bij de.eu is het nog steeds import dus daar loop je nog steeds risico...

Maar bij de nederlandse site zal deze nogal duur worden... ik gok 300 euro ofzo...

Laat aub een review achter wanneer je de telefoon binnen hebt, en laat weten hoe het bestellen ging (en bij welke site) :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tonkey op 27-02-2008 14:12 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Volgens mij valt de controle wel mee, ik heb al 4/5 keer wat besteld in China/Hong Kong met een prijs van 10 tot 60 euro en nog nooit problemen gehad :)

• Tonkey
Sir_Killalot schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:39:
Volgens mij valt de controle wel mee, ik heb al 4/5 keer wat besteld in China/Hong Kong met een prijs van 10 tot 60 euro en nog nooit problemen gehad :)
Tot 50 euro ofzo mag ook altijd, maar het gaat om producten met een waarde daarboven (tenminste, volgens mij is 50 euro de grens, kan meer zijn)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, clones zijn er zat. Het grootste probleem is altijd de beschikbaarheid en de kwaliteit. Waarom zou deze speler boven de "standaard-clone" uit steken? :)

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:53
Ziet er wel heel leuk uit. Enigste nadeel van die chinese dingen is dat de kwaliteit meestal van een laag niveau is en de garantie zo goed als onbestaand. Verder wijken de specs altijd wel af van het gekochte en zitten er dikwijls zware softwarefouten in waar je geen update voor moet verwachten.

Verder is de vraag ook hoe legaal je bezig bent. Het toestel zal waarschijnlijk wel een gekraakte windows mobile runnen, en een hoop gekopieerde content van htc en apple gebruiken. EC keuring, douane onderschepping, etc?

Bij dealextreme staat de versie zonder wifi en gps voor ~350 dollar. Ik weet niet hoeveel de versie met wifi en interne gps gaat kosten, maar moest dit meer dan 400 dollar worden wordt dit toestel in mijn ogen toch wel een dure gok...

[ Voor 18% gewijzigd door Avenger 2.0 op 27-02-2008 17:23 ]

• Tonkey
Daarom is een handson review van een onafhankelijk iemand altijd handig te hebben... :)
Maar we wachten af ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Avenger 2.0 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:11:
Ziet er wel heel leuk uit. Enigste nadeel van die chinese dingen is dat de kwaliteit meestal van een laag niveau is en de garantie zo goed als onbestaand. Verder wijken de specs altijd wel af van het gekochte en zitten er dikwijls zware softwarefouten in waar je geen update voor moet verwachten.

Verder is de vraag ook hoe legaal je bezig bent. Het toestel zal waarschijnlijk wel een gekraakte windows mobile runnen, en een hoop gekopieerde content van htc en apple gebruiken. EC keuring, douane onderschepping, etc?

Bij dealextreme staat de versie zonder wifi en gps voor ~350 dollar. Ik weet niet hoeveel de versie met wifi en interne gps gaat kosten, maar moest dit meer dan 400 dollar worden wordt dit toestel in mijn ogen toch wel een dure gok...
Je hebt helemaal gelijk :) Meestal onderscheiden de kloons zich door hun zeer lage prijs. daar is hier nu niet echt sprake van, imo.

• Tonkey
RoD schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:33:
[...]

Je hebt helemaal gelijk :) Meestal onderscheiden de kloons zich door hun zeer lage prijs. daar is hier nu niet echt sprake van, imo.
240 euro,.. vind ik weinig geld voor een wlan, gps, wm6 full touchscreen gsm :)

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:53
vandevorst schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:
Voor die prijs heb ik alleen de versie zonder wifi en gps gevonden. Moest je die met gevonden hebben voor deze prijs, mag je me altijd de link eens doorsturen. Verder zou je (zeker als je inkoopactie doet), altijd douane kosten, btw en invoerrechten moeten meerekenen om met een toestel van hier te vergelijken.

• RoD
  • Niet online

RoD

vandevorst schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:
[...]

De prijzen kun je doorgaans niet met slechts de wisselkoers bepalen. Mocht dat ding hier te krijgen zijn zul je er waarschijnlijk de dollarprijs in euro's voor moeten betalen. Maargoed, ik acht de kans klein dat het ding hier beschikbaar komt, dus zal het bij importeren blijven.

• Tonkey
Hier staat deze op een europese site, in euro's aangegeven:

http://www.specialphones.eu/en/store/10175

Of het dan altijd nog import is weet ik niet, lijkt me onlogisch

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah, dat was me even ontschoten :) Dan gaat dat niet op, inderdaad. Ik denk dat je daar binnen de EU besteld, dus dat is vrij van importkosten afaik.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Ik wil ook niet zeuren, maar volgens mij zit er helemaal geen GPS ingebouwd....

van specialphones.eu
Miscellaneous Handsfree, Voice recorder, Handwritten input, Smart phone, Memory extendable, E-book, Coming call firewall, Windows6.0 PPC system, standard USB interface, hardware hot boot, Touch FLO dynamic operation, memory card encryption, GPS needs extra receiver
zie ook niets over wifi staan... als dat dan echt het geval is dat beide er niet opzitten, en het ontbreken van HSPDA en UMTS laat ik hem lekker links liggen...

Kan iemand dit bevestigen, want zit eraan te denken om deze als extra naast mijn TytNII te kopen

dan komen er opeens aardig wat nadelen naar boven....
-geen GPS
-geen WIFI
-geen MicroSDHC
-200 mhz processor
-64mb ram
-geen UMTS/HSPDA

misschien de topictitel aanpassen?

[ Voor 11% gewijzigd door Rene op 27-02-2008 20:45 . Reden: specificaties ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Tonkey
peugeot206gt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:42:
Ik wil ook niet zeuren, maar volgens mij zit er helemaal geen GPS ingebouwd....

van specialphones.eu

[...]

zie ook niets over wifi staan... als dat dan echt het geval is dat beide er niet opzitten, en het ontbreken van HSPDA en UMTS laat ik hem lekker links liggen...

Kan iemand dit bevestigen, want zit eraan te denken om deze als extra naast mijn TytNII te kopen

dan komen er opeens aardig wat nadelen naar boven....
-geen GPS
-geen WIFI
-geen MicroSDHC
-200 mhz processor
-64mb ram
-geen UMTS/HSPDA

misschien de topictitel aanpassen?
Dit kun je weer weghalen, is weer onzin en slecht geïnformeert.
Het is namelijk zo dat er wel boxu t32's in omloop zijn zonder gps (de rest heeft deze wel!, wifi dus oa, zoals de specs bovenaan zeggen) en dit kwam doordat de gsm wel al verkocht werd, maar de gps nog niet goed was, en dus weggelaten is.
Dat is dus alleen in het begin, en bij latere leveringen zit er gewoon gps in!!

Zet maar weer terug in de TT en OP!!

[ Voor 24% gewijzigd door Tonkey op 01-03-2008 14:38 ]

• Tonkey
Inmiddels op een nlse site te koop:
http://www.specialphonesh...7794526716e844be87cfbd113

329 euro! 100 euro meer dus... ;)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
pfff, nou weet niet hoor, maar 2 post hierboven kom je dat het allemaal onzin is wat is schrijf, 1 post hierboven dat ie te koop is voor 329 euro....

Lees zelf eens je eigen link door, staat wederom duidelijk external GPS receiver needed, evenals er met geen woordt over wifi gerept wordt. Weet niet welke jij dan bedoelt met GPS en Wifi maar deze is dat zeker niet. misschien moet jij je wat beter laten informeren of de juiste links plaatsen want op deze manier komt het erg rommelig over...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Tonkey
peugeot206gt schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:58:
pfff, nou weet niet hoor, maar 2 post hierboven kom je dat het allemaal onzin is wat is schrijf, 1 post hierboven dat ie te koop is voor 329 euro....

Lees zelf eens je eigen link door, staat wederom duidelijk external GPS receiver needed, evenals er met geen woordt over wifi gerept wordt. Weet niet welke jij dan bedoelt met GPS en Wifi maar deze is dat zeker niet. misschien moet jij je wat beter laten informeren of de juiste links plaatsen want op deze manier komt het erg rommelig over...
De nederlandse site is gewoon duur, maar dat komt omdat het in nl blijft, en je dus geen risico meer loopt met importkosten etc.. deze is voor 250 te koop, maar dus wel kans dat je bij de grens nog moet betalen.
En: de gsm is met en zonder gps in omloop, de eerste uitgaven van de gsm zijn dus zonder gps, omdat deze nog niet goed genoeg was. Met de meeste gsm's wordt de gsm goed getest en uitgewerkt voor deze verkocht worden, me clones moet dit snel gebeuren omdat ze anders achter de feiten aanlopen en hierdoor ooit iets tijdelijk schrappen om toch te kunnen verkopen.

ofwel: als je even wacht heb je wel gps, bij de eerste leveringen zit geen gps, deze is al wel te verkrijgen maar waar precies... (wel gezien, weet zo niet meer waar)

De boxu t32 heeft zover ik weet wel bij iedere site wifi... (de cect t32 of x999 ofzo durf ik niet te zeggen)

Verwijderd

Het postal adress van www.specialphones.eu is in Letland , sinds 2004 bij de EU . Dus normaal ga je geen importtaxen moeten betalen toch?

Verwijderd

ik heb bij specialphones wat besteld. en het pakketje komt gewoon uit china...
de daxian x999 heeft geen wifi

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:44:
ik heb bij specialphones wat besteld. en het pakketje komt gewoon uit china...
de daxian x999 heeft geen wifi
Klopt, er zijn problemen met de processor ivm wifi/gps. Vandaar dat ze dit weggelaten hebben zodat de telefoon nog snel genoeg is. Ze zijn momenteel aan het testen met een betere processor... afwachten dus

• Tonkey
nathalia, al iets binnen?

Verwijderd

*snip* spam

[ Voor 112% gewijzigd door RoD op 07-03-2008 22:28 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.specialphoneshop.nl/tumb.jpg

Verwijderd

vandevorst schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:25:
Inmiddels op een nlse site te koop:
http://www.specialphonesh...7794526716e844be87cfbd113

329 euro! 100 euro meer dus... ;)
Nu inmiddels ook MET wifi en gps tekoop

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:52:
[...]

Nu inmiddels ook MET wifi en gps tekoop
Dus, de eerste versies zijn dus weg, mooi nieuws!!
Dus nu echt voor 329 de goeie, met gps, met wifi, zonder risico import.. klinkt allemaal GOED!

MAAR: is deze nu echt zoals het plaatje? met dat logo voorop? of zonder logo voorop, zonder logo van microsoft?

op een of andere manier vind ik dat logo voorop er goed uitzien :)

Verwijderd

Nee.. dat was de I32, dus zonder wifi en met externe gps..

Er zijn 3 versies op dit moment

Wifi & GPS
Wifi & externe GPS (bluetooth)
en zonder Wifi en GPS

:)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 00:22 ]

Verwijderd

*knip*

Volgende keer aub iets meer nuttige informatie in je bericht plaatsen.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 10-03-2008 17:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 00:18:
Nee.. dat was de I32, dus zonder wifi en met externe gps..

Er zijn 3 versies op dit moment

Wifi & GPS
Wifi & externe GPS (bluetooth)
en zonder Wifi en GPS

:)
Dat is dus om het makkelijk te maken allemaal :D

Overigens kan ik de T32 nergens vinden verder dan op de reeds genoemde NL en EU site (NL wel met wifi, EU niet).

Verwijderd

Iphone windows mobile skin: http://forum.xda-develope...f83ea9ed46d5987d&t=356092
T32 kopen in duitsland: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZsm-65812

*knip* ... kap met dit soort 'grappige' opmerkingen

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 11-03-2008 14:13 ]

• Tonkey
Voor ongeveer 200 euro dus.. ;)
Nu nog een review ofzo..

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 11-03-2008 14:13 ]

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:02:
[...]

Voor ongeveer 200 euro dus.. ;)
Nu nog een review ofzo..
Alleen de I32 (zonder gps) kan je vinden voor ongeveer 200 euro :'(
Zodra ik hem binnen heb (heb dus net besteld), zal ik even een nette review bouwen (circa 2 weken) ;)

Verwijderd

Is de I32 wel met wifi dan?

GPS boeit me geen bout, ik heb WIFI en GPRS nodig :)

• Tonkey
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Alleen de I32 (zonder gps) kan je vinden voor ongeveer 200 euro :'(
Zodra ik hem binnen heb (heb dus net besteld), zal ik even een nette review bouwen (circa 2 weken) ;)
Op ebay, op eentje die nog 9 uur loopt is tot nu toe 161 geboden ;)

Maar heb jij de echte t32, met gps en wifi dan?

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:17:
[...]

Op ebay, op eentje die nog 9 uur loopt is tot nu toe 161 geboden ;)

Maar heb jij de echte t32, met gps en wifi dan?
Ja, bij specialphoneshop, omdat dat bedrijf in mijn woonplaats is gevestigd (leeuwarden) :*)
Als het een vertrouwde verkoper is, grijp die kans :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:04:
Is de I32 wel met wifi dan?

GPS boeit me geen bout, ik heb WIFI en GPRS nodig :)
Ik ook, maar de i32 heeft dus geen wifi ;(

*knip* ... laatste waarschuwing. Als je problemen hebt met een van de moderators, dan staat het je vrij om contact met ze op te nemen.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 11-03-2008 17:25 ]

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
MrDrako schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:05:
De processor die in de TS genoemd wordt is een soort van Dual-Core processor, zelfde als die in de MDA Vario etc gebruikt wordt. Ik heb zelf de MDA vario gehad, en daar ook WM6 op, en dat draait allemaal erg soepel hoor ;) Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. En ook Tomtom draait gewoon soepel op die telefoon ;)

Verwijderd

idd loopt allemaal gesmeerd op de telefoon. Alleen weet ook iemand hoe je dat start programma kan aanpassen? (zeg maar dat menu dat je te zien krijgt als je de telefoon opstart).
heb de originele versie al gevonden maar die kun je gewoon aanpassen en de versie die op de telefoon staat niet :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:05:
idd loopt allemaal gesmeerd op de telefoon. Alleen weet ook iemand hoe je dat start programma kan aanpassen? (zeg maar dat menu dat je te zien krijgt als je de telefoon opstart).
heb de originele versie al gevonden maar die kun je gewoon aanpassen en de versie die op de telefoon staat niet :?
Ik zou ook graag willen weten welke software word gebruikt word voor de iphone skin.
Probeer is een aantal seconden in een lege ruimte te tappen?

Heb een vermoeden dat ze Wisbar Advance Desktop of ILauncher gebruiken ;)

Verwijderd

het programma waar ik het over heb 'start' dus lijkt wel een oude versie van ifonz

Verwijderd

De Cool999 is volgens mij dezelfde als de T32 trouwens. Zelfde features en vormgeving :)

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
niemand een review van deze gsm?
Pagina: 1