Ik ben werkzaam bij PeakIT en heb in het begin 3 vakantiedagen aangegeven voor aankomende maart. Peak wekte de indruk dat dit geen probleem zou zijn. Nu ben ik echter gedatacheerd bij een bedrijf, en je raad het al, de dag dat ik dus vakantie heb opgenomen is een dag waarop de bezetting zo dusdanig laag is dat het bijna niet mogelijk is.
Wat is hierbij mijn recht? Peak heeft mij dus toestemming gegeven voor die vakantie, dit heb ik zelfs al bij de contractondertekening gevraagd. Een vervanger regelen moet mogelijk zijn, maar het inwerken duurt weken.
Ik ben benieuwd wat hier moet gebeuren...Is het niet zo dat dit bedrijf een inzicht heeft gekregen van mijn vakantiedagen? En daar dus mee akkoord zijn gegaan?
Wat is hierbij mijn recht? Peak heeft mij dus toestemming gegeven voor die vakantie, dit heb ik zelfs al bij de contractondertekening gevraagd. Een vervanger regelen moet mogelijk zijn, maar het inwerken duurt weken.
Ik ben benieuwd wat hier moet gebeuren...Is het niet zo dat dit bedrijf een inzicht heeft gekregen van mijn vakantiedagen? En daar dus mee akkoord zijn gegaan?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.