Toon posts:

[iPod touch] gaat met home knop niet terug naar springboard*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met mn Ipod Touch !!!!

Als ik op de 'home' knop druk gebeurt er niks.... ik dacht dat hij altijd dan terug zou moeten gaan naar het beginscherm maar dit is dus niet zo..... heb de ipod nog maar net en ik kan gewoon niet teruggaan naar de beginpagina..... moet hem steeds uitzetten om naar de beginpagina te gaan... dit is best irritant !!!!!!!!!!! :(

weet iemand hoe dit komt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:00

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Probeer hem eens uit te zetten (bovenste knopje een paar seconden ingedrukt houden) en dan weer aan. Als hij het dan nog niet doet, is er iets mis met je iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Deze reacties zijn afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Verder, ik begrijp dat je spanning hebt omdat de iPod niet werkt zoals het zou moeten, maar het overmatige vraagteken en uitroepteken gebruik mag je achterwege laten. Daarnaast nog een beetje letten op de interpunctie en het komt allemaal goed :).

Om je probleem op te lossen, kun je het beste eerst deze 6 stappen doorlopen: http://www.apple.com/nl/s...roubleshooting/ipodtouch/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze 6 stappen ook geprobeerd maar dit helpt niet. Als je op de home knop drukt moet hij toch altijd terug gaan naar de beginpagina? (en moet je ook dubbelklikken?) Bij mij doet hij het soms
Ik denk dat de "home" knop gewoon kapot is. Probleem is dat ik deze ipod via marktplaats heb gekocht en heb dus geen garantie :@ weet iemand waar en hoe ik deze home knop kan repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Waarschijnlijk is dan inderdaad de home-knop kapot. Dubbelklikken op de knop is alleen nodig om de muziek pop-up te krijgen. Ook zonder bon heb je toch vaak garantie bij Apple, het gaat namelijk op basis van je serienummer. Je kunt het hier nakijken en de iPod aanmelden voor reparatie: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
Is je iPod jailbreaked? Als dat zo is heb je kans dat de funtie van de Home knop is aangepast. Er is namelijk een programma voor om de functie van je Home knop aan te passen... Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn...

En aangezien je zei dat je de 6 stappen van Apple geprobeerd hebt hoef ik niet meer te vragen of je de iPod al "Hersteld" hebt via iTunes... Of wel?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Saeverix schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:55:
Is je iPod jailbreaked? Als dat zo is heb je kans dat de funtie van de Home knop is aangepast. Er is namelijk een programma voor om de functie van je Home knop aan te passen... Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn...

En aangezien je zei dat je de 6 stappen van Apple geprobeerd hebt hoef ik niet meer te vragen of je de iPod al "Hersteld" hebt via iTunes... Of wel?
Je geeft het zelf al aan, als de iPod hersteld is, dan is de jailbreak en evt. geïnstalleerde software ook weg. Dan moet de knop weer de originele functie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
Hoedje schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:02:
[...]

Je geeft het zelf al aan, als de iPod hersteld is, dan is de jailbreak en evt. geïnstalleerde software ook weg. Dan moet de knop weer de originele functie krijgen :)
Ik heb ook een vraagteken neergezet omdat ik niet zeker weet of hij een Herstel heeft uitgevoerd :)

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Pagina: 1