Verwijderd

Topicstarter
Via google kwam ik op dit forum terecht en hoop dat iemand mijn vraag kan oplossen hier. Heb laatst een d-vision dvd speler gekregen zonder boekie of watdan ook. Werkt prima maar bij sommige dvd's vraagt hij om een wachtwoord. Bij mijn oude dvdspeler van philips was dit 4x 0 maar dit werkt helaas niet. Het is een 5- cijferige code en 5x 0 of 5x 1 werkt niet...

Maar wat is die code nu wel? Op dit moment kan ik nl. ongeveer 1/3 van mn dvd collectie niet bekijken en dat vind ik nog al zonde!

Hoop dat iemand me verder kan helpen, heb al redelijk wat gegoogeld, maar wordt er weinig wijzer van zeg maar..

Alvast bedankt!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 22:20

IEF

Why so serious?

Klinkt als een regiocode..

Misschien moet je maar eens googlen voor een regionfree hack dan.

Ik weet niet of dergelijke 'hacks' in overeenstemming zijn met de policy hier..

Overigens zou het type/model van de DVD speler ook niet gek zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door IEF op 26-02-2008 02:32 ]

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Klinkt als een soort kinderslot dat voorkomt dat bepaalde films af gespeeld wordt. Dit is bedoelt om ervoor te zorgen dat 16+ films alleen te zien zijn door pa en ma die de pincode hebben geactiveerd in de speler. Meestal is er voor dit soort codes een achterdeurtje die de boel weer reset oid.

Als het toch een regiocode zou zijn, werkt dit misschien:
This works for the dvd 310 model. Give it a try:
1. open tray
2. enter 9735
3. set region and exit

[ Voor 28% gewijzigd door witteveder op 26-02-2008 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is het type dvd-300...

@ witteveder
die optie had ik ook al gevonden maar als ik dat doe gaat de tray weer dicht en gebeurd er verder niets...

volgens mij is het ook het kinderslot en de 16 ben ik inmiddels lang gepasseerd dus ook niet echt meer van toepassing O-)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37
Vraag het eens aan degene van wie je de DVD speler hebt gekregen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
dat is mn zus en die had hetzelfde probleem
Pagina: 1