Ik heb een PCI-e Creative Extreme Audio in mijn kast geplaatst en intern verbonden met de voorzijde. Nu werkt de hoofdtelefoondetectie precies verkeerd om. Als ik de hoofdtelefoon er uit haal hoor ik niets, en als ik hem er in stop hoor ik geluid op de achterspeakers en op de hoofdtelefoon. Hij hoort nu alleen op de hoofdtelefoon te werken en alles speakers uit te zetten.
Schakel ik de hoofdtelefoondetectie via de software uit, dan heb ik wel geluid via alle speakers.
Nu heb ik op het forum een wazig berichtje gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met de intel AC'97 specificatie die Creative niet wil ondersteunen. Gevolgd door een soldeerfeestje overigens. Kent iemand dit probleem en nog mooier: weet iemand een oplossing?
Schakel ik de hoofdtelefoondetectie via de software uit, dan heb ik wel geluid via alle speakers.
Nu heb ik op het forum een wazig berichtje gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met de intel AC'97 specificatie die Creative niet wil ondersteunen. Gevolgd door een soldeerfeestje overigens. Kent iemand dit probleem en nog mooier: weet iemand een oplossing?