Een aantal dagen geleden is mijn telefoon (HTC S-710) flink nat geworden (Lees: in de wc gevallen).
Nu heb ik hem een aantal dagen laten 'drogen' om te voorkomen dat er kortsluiting zou ontstaan binnen in de telefoon.
Net, een minuut of 10 geleden heb ik hem dus weer aangezet met de stille hoop dat alles het normaal zou doen. Hij, de telefoon, gaat 'gewoon' aan. Waarna mijn scherm oplicht. Nu heb ik 2 problemen:
Er zitten nog vochtige plekken in het scherm, en (dit heeft wel wat meer prioriteit) hij weergeeft het simpelweg niet meer zoals het moet. Zie foto:
Opstartscherm WM6 bij mij:

Hoe het opstartscherm van WM6 hoort te zijn: (oid)

Is er nog een kans(je) dat het goedkomt zonder verdere reparaties?
Nu heb ik hem een aantal dagen laten 'drogen' om te voorkomen dat er kortsluiting zou ontstaan binnen in de telefoon.
Net, een minuut of 10 geleden heb ik hem dus weer aangezet met de stille hoop dat alles het normaal zou doen. Hij, de telefoon, gaat 'gewoon' aan. Waarna mijn scherm oplicht. Nu heb ik 2 problemen:
Er zitten nog vochtige plekken in het scherm, en (dit heeft wel wat meer prioriteit) hij weergeeft het simpelweg niet meer zoals het moet. Zie foto:
Opstartscherm WM6 bij mij:

Hoe het opstartscherm van WM6 hoort te zijn: (oid)

Is er nog een kans(je) dat het goedkomt zonder verdere reparaties?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 21:38 . Reden: Aanhef en/of groeten is niet nodig ]