Catalyst crasht, zonder CCC geen probleem

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:30
http://members.chello.nl/j.zwart16/CCC.jpg

Dit krijg ik elke keer te zien, als ik na uurtje ofzo op me pc kom, wordt er een beetje simpel van.De driver op zich is goed, ik heb dit alleen als ik ook CCC heb installt. Dit heb ik al sinds ik voor het eerst een Ati heb, de 2600XT sinds half jaartje. Komt iemand dit bekend voor?

ps. nou had ik al een workaround ervoor, de Ati Tray tools installeren, heb je dit gezeik ook niet. Maar die bevallen niet, ik wil CCC terug. Probleem van Tray Tools is dat de tv-out zich niet lekker laat aansturen IMO.

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 07:55
Welke versie driver gebruik je nu?
Heb je al een andere CCC geprobeerd? Versie anders wellicht?
Wat geeft het logboek aan?

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:29
Ik had met mijn ATI 9600 pro ook altijd problemen met het CCC (continu GPU recovers), ik installeerde daarom alleen de driver. Dit werkte altijd probleemloos.

Op mijn laptop met ATI 1300 graka & chipset kan ik in applicaties of spellen niet alle toetcombinaties gebruiken, hij gaat dan naar de desktop en opent het CCC. Ook hier heb ik nu alleen de drivers geinstalleerd en werkt alles probleemloos.

Probeer eens alle ATI software te verwijderen, en installeer daarna alleen de drivers. Hopelijk helpt dat.

Edit: Ik zie dat je dit al geprobeert hebt... 8)7 Tis nog vroeg... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Richub op 26-02-2008 08:13 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:30
schop

Inmiddels met 8.4, nog niks veranderd. Logboek geeft ook niks aan. :(

Je zou bijna denken dat het ligt aan het feit dat nVidia moederbord heb, iets incompatible tussen de twee...

[ Voor 129% gewijzigd door Sjah op 04-05-2008 21:38 ]