Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 12:46
Hallo gasten, sinds een paar weken heb ik een icoontje in mijn scherm waarvan ik niet weet wat het is. Ik heb even zelf een tekening gemaakt van hoe het er uit ziet.

Ik wou een plaatje hier zetten maar lukt me niet :) , daarom hier een link.

http://img145.imageshack.us/my.php?image=pijlwc7.png

Ik heb zelf mn toestel al helemaal doorgezocht om het uit te zetten maar het is me niet gelukt, misschien als iemand weet wat het is zou ik het graag willen weten.

Alvast bedankt.

[ Voor 69% gewijzigd door mhpwolf op 25-02-2008 18:38 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Dat is het icoontje dat er een bericht (sms/mms/email) in je outbox staat, dan zal ie er eentje niet hebben kunnen versturen. Grote kans dat je perongeluk een MMS hebt gemaakt en verzonden zonder dat je MMS instellingen op je telefoon hebt staan. Dan blijft ie in je outbox hangen.

• mhpwolf
Bedankt voor je snelle reply, dat kan het weleens zijn ja. Ik zal s ff kijken.

• mhpwolf
Heey :) , ik heb m al weg, toestel had inderdaad 2 berichten niet kunnen versturen, nadat ik ze verwijder heb is het icoontje weg :) . Tnx.

Het icoontje was alleen zo onduidelijk.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Nou ja, als je de logica achter de symbian icoontjes bekijkt niet. Als je een groot bericht binnen krijgt heb je namelijk hetzelfde icoontje maar dan met het pijltje naar beneden. Dat bakje is je inbox, pijltje erin is inkomend, pijltje eruit (naar boven) is uitgaand.