Ik heb een raar probleem met een SBS2003 server. Deze server dient een oude 2003 met Exchange te gaan vervangen. Heb daarom dit kb-artikel gevolgd: How to install Small Business Server 2003 in an existing Active Directory domain om te migreren.
Hierna voor de test 1 mailbox gemoved en proberen deze te bereiken via OWA. Ik krijg dan dit soort output:

Als ik FBA (Forms Based Authentication) afzet werkt het zonder problemen...
Heb al de compression afgezet van FBA, ander ssl certificaat, CCIEW Wizard opnieuw gedraaid, Exchange Virtual Dirs opnieuw aangemaakt volgens dit artikel: How to reset the default virtual directories that are required to provide Outlook Web Access, Exchange ActiveSync, and Outlook Mobile Access services in Exchange Server 2003
Weet gewoon echt niet meer waar ik dit moet gaan zoeken...
Hierna voor de test 1 mailbox gemoved en proberen deze te bereiken via OWA. Ik krijg dan dit soort output:
Als ik FBA (Forms Based Authentication) afzet werkt het zonder problemen...
Heb al de compression afgezet van FBA, ander ssl certificaat, CCIEW Wizard opnieuw gedraaid, Exchange Virtual Dirs opnieuw aangemaakt volgens dit artikel: How to reset the default virtual directories that are required to provide Outlook Web Access, Exchange ActiveSync, and Outlook Mobile Access services in Exchange Server 2003
Weet gewoon echt niet meer waar ik dit moet gaan zoeken...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 13:39 ]