Ik heb wel een goed genoeg systeem om hem te kunnen spelen behalve mijn videokaart dan:
Een voodoo banshee :(((((
Een voodoo banshee :(((((
Verwijderd
Fantatsisch spel... heb hem net vandaag gekocht.. is erg leuk en verslavend... zucht weer een verslaving...
Ohww superwreed
Ben toevallig week geleden weer begonnen.
Ziet er stoer uit ook.
Komisch (schrijf je dat tegenwoordig zo?) ook. Vooral als je bij Timmy's pa komt en over zijn vrouw begint te lullen.
Ben toevallig week geleden weer begonnen.
Ziet er stoer uit ook.
Komisch (schrijf je dat tegenwoordig zo?) ook. Vooral als je bij Timmy's pa komt en over zijn vrouw begint te lullen.
Koop dan gelijk de Creative Audigy Player,
dan krijg je Giants erbij
dan krijg je Giants erbij
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
giants is een van de leukste single player dit jaar. vind ik.
Verwijderd
leuker dan Max Payne ?
Ik vond de kabuto missies erg saai, alleen het begin is leuk, ontdekken wat die reus allemaal kan.
Op mijn duron600 + g400 waren er 2 missies die ik niet kon spelen omdat het te schokkerig liep, voor de rest liep alles prima.
Iig is de humor wel het grootste pluspunt van het spel
Ik vond de kabuto missies erg saai, alleen het begin is leuk, ontdekken wat die reus allemaal kan.
Op mijn duron600 + g400 waren er 2 missies die ik niet kon spelen omdat het te schokkerig liep, voor de rest liep alles prima.
Iig is de humor wel het grootste pluspunt van het spel
Hehe ik heb 'm al uitgespeeld. Wacht maar 's tot je YAN tegenkomt, je pist in je broek.
echt een ongelofelijk goed spel.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Het beste spel van 2001. Geweldige humor, geweldige graphics, origineel, afwisselend. Alles was gewoon perfect. Ik heb hem intussen 3 keer uitgespeeld, maar hij blijft verbazen. Vooral de humor is geweldig. Als die Meccs hun twee uit hout gesneden vrienden tegenkomen, geweldig gewoon
De build missies zijn ook super, vooral die van de reapers, waarin je in je eentje een heel leger kan verslaan (met de goede spells).
Jammer dat er geen dedicated servers zijn.
Wel vet team play.
8 vs 8 lekker basis bouwen en wapens en dan flink oorlog.
Wel vet team play.
8 vs 8 lekker basis bouwen en wapens en dan flink oorlog.
Thy will see the light...
erg leuk, heb twee campaigns voor een half jaartje terug uitgespeeld, alleen de laatste met kabuto nog nie, zal hem wel weer ff installen, kheb de saves nog.
Toen erg druk voor school... Het verveelt absoluut niet, enorm veel variatie in het spel, je kan vliegen, op een gegeven moment powerboat racing, als kabuot ut monster is lache. Kortom erg leuk.
Toen erg druk voor school... Het verveelt absoluut niet, enorm veel variatie in het spel, je kan vliegen, op een gegeven moment powerboat racing, als kabuot ut monster is lache. Kortom erg leuk.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
jah.. ik had het spel ook, alleen het draaide niet zo lekker.... Ik vond het eerste level ook nogal vaag. dat je die kleine kereltjes van de klif af moest halen.. Naja.. wel geinig, maar er zijn leukere spellen
Pagina: 1