De nieuwe mobiele penryn proccesoren komen binnnekort uit, de P9300 volgens mij (artikel bij tweakers), alleen heo zit het met de release datum van de nieuwe mobiele nvidia kaarten de Nvidia go 9xxxm? Dan bedoel ik de wat snellere kaarten. Ik zag dat asus een 15ich laptop met de 9500m heeft. Tevens vraag ik mij af hoe het zit met oled schermen? Ik kan echt niet zoveel nieuws vinden, maar misschien is er iemand met wat meer inzicht in de "toekomst"
Mijn vraag heeft betrekking op een laptop van 15 inch.
De reden waarom ik dit vraag is omdat ik op dit moment eigenlijk geen laptop nodig heb, maar 1 sept een nieuwe opleiding ga volgen.De aanschaf wil ik dit jaar doen. Mochten deze 3 componnenten in het laatste kwartaal uit komen dan is het voor mij uiteraad ideaal. maar nogmaals het is een beetje onduidelijk.
Dr. Google weet het ook niet...
De reden waarom ik dit vraag is omdat ik op dit moment eigenlijk geen laptop nodig heb, maar 1 sept een nieuwe opleiding ga volgen.De aanschaf wil ik dit jaar doen. Mochten deze 3 componnenten in het laatste kwartaal uit komen dan is het voor mij uiteraad ideaal. maar nogmaals het is een beetje onduidelijk.
Dr. Google weet het ook niet...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 12:35 ]