Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Sinds 28 Februari zal er in de Lidl in België een smartphone aangeboden worden, de Q-Tek 8500 (een dochterbedrijf van HTC ?).

Voor deze prijs best een mooi ding (correct me if i'm wrong, geef gerust je bedenkingen)

Deze is uitgerust met een aantal basisfuncties, nog steeds met WM5, GPRS en EDGE, 3G bevat deze niet maar zie ik met kleine mails naar de toekomst ook niet als een probleem, EDGE zal dan nog wel voldoen geloof ik.

Verder heeft ie 64MB RAM en ROM aan boord en een proc van 200Mhz

Nu, een vraagje wat ik hier wel over heb, de 8500 is uitgerust met een micro SD slotje, en ik ben bekend met de SD wifi kaartjes (dat die bestaan), ik vind op internet wel een merk dat een microSD wifi kaartje produceert, maar voorlopig vind ik geen leverancier of winkel.

Nu was mijn vraag of er met een kleine mod evt een mogelijkheid is om toch wifi te hebben op deze smartphone, het moet niet mobiel zijn, dus er mag een kabeltje uithangen of het een of het ander, maar het moet wel een beetje goed in mekaar zitten. Ik denk dan aan een usb stick die omgevormd is met een ander microSD kaartje ofzo.

Ik probeer al wat te zoeken, maar zelf ben ik niet zo sterk in die dingen zelf creeëren, alleen in beperkte mate...

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Gaat lastig worden...Als ik me niet vergis zit het geheugenkaartje onder de simkaart en daar is praktisch geen ruimte om iets uit te laten steken. Ik heb gezien wat voor antenne er nog aan zo'n micro sd wifi kaartje zit, dus erin frotten zal niet mogelijk zijn...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

HyperBart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:52:
Sinds 28 Februari zal er in de Lidl in België een smartphone aangeboden worden, de Q-Tek 8500 (een dochterbedrijf van HTC ?).

Voor deze prijs best een mooi ding (correct me if i'm wrong, geef gerust je bedenkingen)

Deze is uitgerust met een aantal basisfuncties, nog steeds met WM5, GPRS en EDGE, 3G bevat deze niet maar zie ik met kleine mails naar de toekomst ook niet als een probleem, EDGE zal dan nog wel voldoen geloof ik.

Verder heeft ie 64MB RAM en ROM aan boord en een proc van 200Mhz

Nu, een vraagje wat ik hier wel over heb, de 8500 is uitgerust met een micro SD slotje, en ik ben bekend met de SD wifi kaartjes (dat die bestaan), ik vind op internet wel een merk dat een microSD wifi kaartje produceert, maar voorlopig vind ik geen leverancier of winkel.

Nu was mijn vraag of er met een kleine mod evt een mogelijkheid is om toch wifi te hebben op deze smartphone, het moet niet mobiel zijn, dus er mag een kabeltje uithangen of het een of het ander, maar het moet wel een beetje goed in mekaar zitten. Ik denk dan aan een usb stick die omgevormd is met een ander microSD kaartje ofzo.

Ik probeer al wat te zoeken, maar zelf ben ik niet zo sterk in die dingen zelf creeëren, alleen in beperkte mate...
Je had wel van die kaartjes, maar die zijn meer voor PDA's (ze steken namelijk wat uit en passen niet in deze toestellen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Als het een SDIO slot is gaat het werken, als het alleen een SD slot is niet

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Wat gaat ie in België kosten? Hij komt vanaf 3 maart ook hier in de winkels van de lidl te liggen...

http://www.lidl.nl/nl/hom...3.p.Smartphone_Q-tek_8500

€149,- is niet echt een koopje voor een paar jaar oud toestel.