Toon posts:

2 Koptelefoons...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik zit dagelijks lekker op teamspeak battlefield te spelen.
Het geluid en mijn microfoon werken allebei vlekkeloos, waar ik alleen een beetje mee zit is dat ik én een koptelefoon gebruik voor het geluid en een headset voor de mic om mijn nek.

Ik heb een jack-plug voor de koptelefoon achter in mijn Audigy 2ZS geluidskaart zitten maar er komt maar geen geluid uit de koptelefoon van mijn headset. Natuurlijk wel als ik hem op de 'groene' line out zet maar in de 'blauwe' headphone poort krijg ik geen geluid.
Het is een beetje omslagtig om elke dag de PC naar voren te schuiven en aan de achterkant met draadjes gaan lopen pielen.... er moet toch gewoon geluid uit de 'headphones' poort komen!?

Wat doe ik fout? (edit typo)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-02 10:02

mace

Sapere Aude

Afbeeldingslocatie: http://www.emarket888.com/en/photo/cimb1151em.jpg

Probleem opgelost. :Y)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:47
Blauw is volgens mij de SPDIF aansliuting... 8)7

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blauw is doorgaans de line-in? :? Een eenvoudige oplossing is om gewoon een jack splittertje in de uitgang te doen, dan weet je zeker dat je hetzelfde geluid op beide apparaten hebt. :)
edit:
Gezellig hier. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 25-02-2008 11:38 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Hahahaha, geniaal :) **SLAPS-OWN-FACE** dank mensen

Verwijderd

Die jack spillters kosten echt nix:

http://samenkopen.net/action_product/150225/235226

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-02 15:59
Wat je ook nog kan doen, mits je geen surround gebruikt (alleen stereo dus), is om de uitgang die normaal voor je rear speakers bestemd is te gebruiken. Dit doe je door in windows de speakersetup op quadrophonic te zetten. Dat is niet meer dan twee keer stereo.

Verwijderd

meeste drivers kunnen ook de bv. rear aansluiting softwarematig ook omvormen tot een tweede front
Pagina: 1