Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey, sinds een paar dagen krijg ik deze error,

"De instructie op 0x773ff38e verwijst naar geheugen 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeindigen.
Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.
"

Alleen ik heb geen idee waar het vandaan komt of hoe ik het kan oplossen aangezien ik niets aan me computer heb verandert. Wie weet meer over deze foutmelding?

Op google kan ik alleen vinden dat iemand denkt dat het een ram error is maar ik heb verder nergens problemen mee dus dat lijkt me sterk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30

Cyphax

Moderator LNX
Het is een bug of corruptie in een van je programma's, het ligt niet aan je geheugen maar de foutmelding heeft er wel mee te maken. Staat er geen naam of iets in de titel van de melding waar je uit kunt opmaken welk proces?

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 25-02-2008 11:31 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma geeft die error? of krijg je een bluescreen?
Wanneer krijg je de fout? Tijdens het booten of als je al even werkt in windows.
Welke Windows draai je?

Met oa memtest86+ kan je je ram testen, kun je dat iig uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik krijg de error tijdens alles want het is een Internet Explorer error (explorer.exe). Ik draai zelf windows XP SP2. De error komt omgeveer elke 30 minuten.

Ik zal memtest vanmiddag wel draaien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

explorer.exe is niet je internet explorer, maar de windowsshell, dat staat los van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, vergis je niet tussen iexplorer.exe en explorer.exe

Als je dan deze foutmelding krijgt, dan crasht explorer.exe, je taakbalk en je icoontjes op je desltop verdwijnen en komen na enkele seconden weer terug, of wanneer je handmatig explorer weer opent.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:03:
idd, vergis je niet tussen iexplorer.exe en explorer.exe

Als je dan deze foutmelding krijgt, dan crasht explorer.exe, je taakbalk en je icoontjes op je desltop verdwijnen en komen na enkele seconden weer terug, of wanneer je handmatig explorer weer opent.?
Okay, dat wist ik niet. Maar het is idd Explorer.exe. En ja, mijn desktop verwdijnt, taakbalk ook ja. Fijn dat we weten wat het is, maar is er ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1