Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Je bedoeld dat de mp3 speler zelf vast loopt? Hoe is je mp3 speler geformateerd? FAT / FAT32..?
Mischien zitten er fouten in het flash geheugen, RMA?
Mischien zitten er fouten in het flash geheugen, RMA?
ja, de Zen loopt vast. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hij geformatteerd is...
ik volg gewoon de handleiding... er is een recovery menu waar je de mp3 speler geformatteerd kan worden. Wanneer ik daarna weer muziek ga uploaden, gaat het weer goed tot een bepaald punt waarop hij vastloopt.
ik volg gewoon de handleiding... er is een recovery menu waar je de mp3 speler geformatteerd kan worden. Wanneer ik daarna weer muziek ga uploaden, gaat het weer goed tot een bepaald punt waarop hij vastloopt.
Allereerst, welkom op GoT frumper 
Het geheugen van de speler zou brak kunnen zijn. Wellicht kun je het eens checken op fouten met een tooltje, want dit hoort natuurlijk niet. Om softwarematige fouten uit te sluiten zou je eens de nieuwste firmware kunnen installeren, en als je die al hebt, de nieuwste firmware proberen opnieuw in te laden. Mocht dat niet werken lijkt mij de kans op een hardwarematig defect vrij groot.
Het geheugen van de speler zou brak kunnen zijn. Wellicht kun je het eens checken op fouten met een tooltje, want dit hoort natuurlijk niet. Om softwarematige fouten uit te sluiten zou je eens de nieuwste firmware kunnen installeren, en als je die al hebt, de nieuwste firmware proberen opnieuw in te laden. Mocht dat niet werken lijkt mij de kans op een hardwarematig defect vrij groot.
dank je RoD 
ik zal vanavond dan eens de laatste firmware erop zetten. Heb volgens mij op de creative site al een linke gezien naar de laatste versie. Mocht dat niet werken, hang ik hier wel weer even aan de bel!
ik zal vanavond dan eens de laatste firmware erop zetten. Heb volgens mij op de creative site al een linke gezien naar de laatste versie. Mocht dat niet werken, hang ik hier wel weer even aan de bel!
danga ik nu dus echt voor de hardwarematige fout.
Nieuwste firmware erop gezet, maar hij blijft wederom op hetzelfde punt hanen met het overzetten van muziek. (op het zelfde datapunt, want ik upload de muziek telkens in andere volgorde, om zeker te zijn dat het niet aan de mp3 bestanden ligt)
terug naar de winkel dan maar
want het is verder wél een leuk ding!
Nieuwste firmware erop gezet, maar hij blijft wederom op hetzelfde punt hanen met het overzetten van muziek. (op het zelfde datapunt, want ik upload de muziek telkens in andere volgorde, om zeker te zijn dat het niet aan de mp3 bestanden ligt)
terug naar de winkel dan maar
Je zou nog eens een andere pc kunnen proberen, om te kijken of er ergens in het uploadproces iets misgaat aan de pc-kant.
Ik heb het onder windowsXP SP2 en op een Vista Premium geprobeerd. Maar telkens stopt hij net boven de 3gb aan upload. Wel beide laptops, maar dat maakt natuurlijk geen fluit uit
Dat zou inderdaad niet uit mogen maken
Nou goed, dan lijkt de kans groot dat het een hardwarematig defect aan de speler is.
Bleek inderdaad een hardwarematige fout te zijn. Vanmiddag naar de winkel terug en een ander meegekregen. Deze kan zonder problemen worden volgezet.
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1