Capture
Source:
repo.
ispazio.
net
Omschrijving: voor de mensen die geen iphone hebben en toch screenshots willen maken, dit werkt zelfs iets beter omdat je ook screenshots kan maken van je vergrendelde scherm, of dat rooie schuifje als je je iPod/iPhone uit zet.
De gemaakte fotos komen gewoon in je foto roll, waar je ze met behulp van totalcommander met de T-Pot plugin (als je geen wifi hebt) of gewoon via SSH (langzamer) der uit kan halen onder: var/mobile/Media/DCIM/100APPLE
En dit, dit is niet niet een app, en zeker niet onmisbaar, maar wel leuk/handig voor ipod gebruikers.
Het is een manier om je Video en Muziek icoontjes samen te voegen tot het iPod icoontje dat de iPhone gebruikers ook hebben, handig dus om ruimte te besparen op je dock, of als je gewoon zoals ik het mooier vind

Dan moet je eerst via SSH/TotalCommander naar de map: /Applications/MobileMusicPlayer.
Nou moet je daar de info.plis openen en het volgende doen:
1. FTP into /Applications/MobileMusicPlayer
2. Open up Info.plist in Property List Editor
3. Change UIRoleInfo>0>Platforms>0 from M68 to N45.
4. Change UIRoleInfo>1>Platforms>0 from N45 to M68.
5. Add a com.apple.mobileipod-MediaPlayer item in /System/Library/CoreServices/Springboard.app/N45AP.plist
Of, als je een windowsgebruiker bent of lui zoals ik vervang je gewoon die info.plist door deze versie der van:
Klikje
Tot zover mijn beperkte bijdrage