Optical uit Playstation 2?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2018
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn Playstation 2 aansluiten op een CD Receiver (Denon RCD-M33) met een optische kabel.
Nu is het niet zo moeilijk om te bepalen waar hij op de Playstation 2 moet worden aangesloten (namelijk de enige Digital Out (optical)-aansluiting.
Maar nu vraag ik me af of ik hem ook op de CD Receiver aan kan sluiten, want hier zit alleen maar een Digital Optical Out-aansluiting op en met mijn bescheiden kennis, geloof ik dat dit alleen een uitgang is, en zou ik dus een Digital Optical In-aansluiting moeten hebben?
Is het mogelijk om dit op de een of andere manier om te vormen, want waarschijnlijk zit deze optie op de CD Receiver om hem aan te sluiten op een versterker, of zie ik dit verkeerd?
Alle info is meer dan welkom!

PSN ID: kwaK1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat is voor zover ik weet niet mogelijk om te veranderen. Een uitgang blijft een uitgang, en een ingang blijft ook een ingang :P. Beide apparaten kunnen dus alleen naar je receiver toe in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De Denon RCD-M33 heeft geen digitale inputs, alleen analoge.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Optical Digital-output staat hier ook bij, welke dus niet te gebruiken is....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
nee, je kan alleen analoog gebruiken als ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Oké thanks, dus het word toch maar een versterker aanschaffen dan, als ik toch digitaal geluid wil :-(

Pagina: 1