Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Goedemorgen tweakers,

Op mijn computer heb ik draaien MCE 2005 helemaal up-to-date.
Gister had ik even motorola software geïnstalleerd. En als ik nu de computer weer opnieuw opstart dan loopt deze vast na het inloggen in windows maar tijden het opstarten van alle programma's. Nu moet ik dus een manier vinden om een paar programma's uit te schakelen die automatisch opstarten.
- Maar ik heb niet genoeg tijd om in msconfig te komen.
- Ook kan ik niet in de veilige modus komen door een activatieprobleempje.
- Ik heb ook al geprobeerd om last known working settings terug te zetten maar dat werkt ook niet
- en zo ook een restore van de active windows directory's.
Ik heb een tweede HD met ook het MCE OS maar die gebruik ik al langer dan een half jaar niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Hoe ik bv een soort van msconfig voor een andere windows installatie kan uitvoeren?
Mijn dank is groot.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

- Ook kan ik niet in de veilige modus komen door een activatieprobleempje.
Hmmm illegale versie?

- Ik heb ook al geprobeerd om last known working settings terug te zetten
Dit is alleen als je een driver ofzo fout geinstalleerd heeft. Zodra windows goed is opgestart en dan vast loopt heeft die geen success.

- en zo ook een restore van de active windows directory's.
AD Servers only toch?

Als het aan dat programma ligt, waar we nu even van uitgaan, dan zou je desnoods op kunnen starten met b.v. BartPE en dan de map waarin zich het programma bevind verwijderen. Dit is wel een smerige truc, maar zou kunnen helpen. Als die dan weer normaal opstart even je register scannen met b.v. Wise.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Hoi Roman bedankt voor je reactie. Ik heb nu net BartPE gedownload zal hem vanmiddag even branden. Maar ik heb de map al hernoemd, heb er een '_' tegen achter gezet. En ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Gaat om de software zodat ik mijn motorola razr V3 kon aansluiten. Daarvoor zijn ook drivers geïnstalleerd, voor de zgn motorola modem. Daarom heb ik ook die last known working settings teruggezet.

-Real power isn't given, it must be taken-