Goedemorgen tweakers,
Op mijn computer heb ik draaien MCE 2005 helemaal up-to-date.
Gister had ik even motorola software geïnstalleerd. En als ik nu de computer weer opnieuw opstart dan loopt deze vast na het inloggen in windows maar tijden het opstarten van alle programma's. Nu moet ik dus een manier vinden om een paar programma's uit te schakelen die automatisch opstarten.
- Maar ik heb niet genoeg tijd om in msconfig te komen.
- Ook kan ik niet in de veilige modus komen door een activatieprobleempje.
- Ik heb ook al geprobeerd om last known working settings terug te zetten maar dat werkt ook niet
- en zo ook een restore van de active windows directory's.
Ik heb een tweede HD met ook het MCE OS maar die gebruik ik al langer dan een half jaar niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Hoe ik bv een soort van msconfig voor een andere windows installatie kan uitvoeren?
Mijn dank is groot.
Op mijn computer heb ik draaien MCE 2005 helemaal up-to-date.
Gister had ik even motorola software geïnstalleerd. En als ik nu de computer weer opnieuw opstart dan loopt deze vast na het inloggen in windows maar tijden het opstarten van alle programma's. Nu moet ik dus een manier vinden om een paar programma's uit te schakelen die automatisch opstarten.
- Maar ik heb niet genoeg tijd om in msconfig te komen.
- Ook kan ik niet in de veilige modus komen door een activatieprobleempje.
- Ik heb ook al geprobeerd om last known working settings terug te zetten maar dat werkt ook niet
- en zo ook een restore van de active windows directory's.
Ik heb een tweede HD met ook het MCE OS maar die gebruik ik al langer dan een half jaar niet.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Hoe ik bv een soort van msconfig voor een andere windows installatie kan uitvoeren?
Mijn dank is groot.
-Real power isn't given, it must be taken-